شناسهٔ خبر: 56507524 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رتبه دوم مشهد در حوزه طب ایرانی و مکمل

معاون تعالی دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مشهد در حوزه طب ایرانی و مکمل در جایگاه دوم کشور است و به لحاظ تعداد دانشجو و دانش آموخته این رشته نیز با ۲۷ دانشجو و ۵۶ دانش آموخته در رتبه دوم کشور قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، دکتر مرتضی مجاهدی در نشست با رییس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: دانشکده طب ایرانی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد دارای ۱۱ عضو هیات علمی است که بیشتر آنان از رشته طب سوزنی هستند و این تعداد کافی نیست.

وی ادامه داد: میانگین تولید علم دانشکده طب ایرانی و مکمل مشهد با وجود داشتن کمترین عضو هیات علمی در میان هفت دانشکده دانشگاه علوم پزشکی مشهد از اکثر دانشکده‌های این دانشگاه و حتی از میانگین خود این دانشگاه بالاتر است.

معاون تعالی دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن اعلام حمایت از دانشکده‌های موفق در این حوزه همچون دانشکده طب ایرانی و مکمل مشهد گفت: ما خواستار تحقق نیازها در حوزه طب ایرانی و مکمل هستیم تا دانشکده فعال و مرتبط با این حوزه بتواند برنامه خود را به نحو احسن اجرا کند ضمن این که در موارد خاص، بودجه خاص هم اختصاص می‌یابد و این گونه نیست که بخواهیم از محل بودجه دانشگاهی بکاهیم.

انتهای پیام/

آیا این خبر مفید بود؟
1 0

نتیجه بر اساس 1 رای موافق و 0 رای مخالف

نظر شما