شناسهٔ خبر: 56507209 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شهرآرانیوز | لینک خبر

اختلاف نظر لوکادیا و صادقی به بالاترین حد خود رسید

شایعه اختلاف نظر دو بازیکن پرسپولیس با یکدیگر این روزها بیشتر از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد.

صاحب‌خبر -

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر مقابل تراکتور شکست خورد تا اولین شکست فصل پرسپولیس در یک بازی خانگی ثبت شود. این در شرایطی بود که پرسپولیس با وجود یورگن لوکادیا موفق نشد دروازه تراکتور را باز کند و البته در جریان بازی هم مهدی ترابی یک پنالتی را از دست داد.

نکته عجیب اما رفتار برخی بازیکنان پرسپولیس در جریان مسابقات است. از روزی که یورگن لوکادیا به ترکیب پرسپولیس اضافه شده و ۴ گل هم به ثمر رسانده، کمترین تعداد پاس را در جریان بازی از سعید صادقی گرفته. این در شرایطی است که صادقی جزو بازیکنان ثابت و تاثیرگذار پرسپولیس در خط حمله این تیم است، اما به شکل عجیبی یا به لوکادیا پاس نمی‌دهد یا به اصطلاح پاس مرده می‌دهد.

این فرضیه یعنی اختلاف یا حداقل رابطه سرد بین لوکادیا و سعید صادقی زمانی داغ شد که هر دو طرف یکدیگر را در اینستاگرام دنبال نکردند، در شادی‌های گل یکدیگر حضور ندارد و در ضمن در جریان دیدار پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان هم صادقی موقعیت تک به تک را به لوکادیا پاس نداد. به نظر می‌رسد اگر چنین مسئله‌ای درست باشد، کادرفنی پرسپولیس باید هرچه سریعتر به این موضوع ورود کند و شرایط را به حالت عادی برگرداند.

نظر شما