شناسهٔ خبر: 56506308 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دری نجف‌آبادی: ملت ایران در برابر توطئه‌های دشمنان هوشیار است

اراک - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ملت ایران در برابر توطئه‌های دشمنان هوشیار است و با اقتدار مسیر عزت و سربلندی خود که امام راحل ترسیم کرده را می‌پیماید و تحت هیچ شرایطی تسلیم قدرت‌های غربی به خصوص آمریکای جنایتکار نمی‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» روز پنجشنبه در دیدار با فرمانده، معاونان و کارکنان انتظامی استان مرکزی در اراک ضمن تبریک هفته فراجا و تشکر از زحمات و تلاش‌های این نیرو، افزود: دشمنان نظام اسلامی همواره به دنبال توطئه‌پراکنی برعلیه ملت ایران هستند و تنها راه مقابله با توطئه‌های شوم آنها مقاومت و حرکت در مسیر آرمان‌های انقلاب است.  

وی اغتشاشات و اتفاقات اخیر کشور را توطئه‌ای از سوی کشورهای غربی و برخی ایرانیان خارج نشین وابسته به استکبار جهانی و منافقان عنوان کرد و ادامه داد: ملت ایران همواره در برابر توطئه‌های دشمنان هوشیار و بابصرت عمل کرده و به هیچ عنوان از مسیر انقلاب خارج نشده است.  

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: اغتشاش و ناامنی همه روزه در نقاط مختلف جهان اتفاق می‌افتد اما هیچ‌گاه اروپایی‌ها و آمریکای جنایتکار در برای این اغتشاشات موضع روشنی نمی‌گیرند و بیانیه‌ای صادر نمی‌کنند، اما درگذشت یک دختر جوان که آحاد مردم و مسئولان و رهبر معظم انقلاب از آن اتفاق متاسف شدند را بزرگ کرده و بر علیه کشور و نظام اسلامی توطئه‌پراکنی می‌کنند.  

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: ملت ایران باید بدانند افرادی که در اغتشاشات اخیر اموال مردم و بیت‌المال را تخریب و یا به آتش کشیدند، شماری از نیروهای انتظامی و بسیج را به شهادت رساندند و جوانان را به اغتشاش و آشوب فراخواندند به هیچ عنوان دلسوز کشور نیستند و اقدامات آنها در راستای اهداف دشمنان قسم خورده ملت از جمله منافقین کوردل و استکبار جهانی بوده است.  

وی اضافه کرد: افرادی که در اغتشاشات اخیر اقدام به تخریب و آتش سوزی اموال مردم و بیت‌المال کردند و نقش لیدر و سرشبکه را بازی کردند باید نسبت به هزینه‌ای که برای مردم و نظام اسلامی ایجاد کردند پاسخگو باشند و دستگاه قضایی باید نسبت به این افراد براساس قانون برخورد کند.  

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه شرایط امروز ایران اسلامی به هیچ عنوان با دوران پیش از انقلاب قابل مقایسه نیست بیان کرد: دشمنان نظام اسلامی نمی توانند توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور را ببینند و به همین دلیل توطئه‌پراکنی بر علیه نظام را در  دستور کار دارند و مردم باید نسبت به این توطئه‌ها هوشیار و آگاه باشند.  

آیت الله دری نجف آبادی تاکید کرد: آحاد مردم باید نسبت به نعمت انقلاب و توسعه‌ها و پیشرفت‌هایی که در طول ۴۳ سال گذشته در کشور اتفاق افتاده شکرگذار و قدردان باشند و تحت تاثیر تبلیغات منفی رسانه‌های خارجی قرار نگیرند.

وی بیان کرد: امام راحل تنها قیام کرد اما خدا او را یاری کرد و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی نیز امروز به  لطف خدا و برکت انقلاب اسلامی جزو مقتدرترین نیروها در جهان است و اقتدار و عظمت سپاه، فراجا، ارتش، و اطلاعات کشور قابل مقایسه با قبل نیست.

امام جمعه اراک ادامه داد: به طور قطع با همت مضاعف نیروهای مسلح و هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب و همه مسئولان و خدمتگزاران جمهوری اسلامی، بنیان های امنیتی کشور روز به روز تقویت می شود.

وی بیان کرد: هوشیاری و بیداری مردم استان مرکزی در برابر فتنه گران جای تقدیر دارد و بیانات رهبری در خصوص اتفاقات اخیر فصل الخطاب و اتمام حجت است.

نظر شما