شناسهٔ خبر: 56506297 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

پیشکسوت پرسپولیس در گفت‌وگو با آنا:

پرسپولیس و سپاهان بازی 6 امتیازی است/ تراکتور تلنگر خوبی به شاگردان گل محمدی زد

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: تراکتور تلنگر خوبی به پرسپولیس زد تا این تیم با تجربه خوبی به مصاف سپاهان برود.

صاحب‌خبر -

علیرضا محمد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، درمورد جدال تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: این بازی همیشه جذاب بوده و برای هر دو تیم حائز اهمیت است. هیچ تیمی حاضر نیست بازنده از زمین خارج شود چون با توجه به شرایطی که در جدول ایجاد شده تقابل دو تیم پرطرفدار فوتبال ایران مصافی ۶ امتیازی است. اهمیت بالای کسب پیروزی در چنین دیداری باعث خواهد شد تا دو تیم ضمن آنکه جانب احتیاط را حفظ کنند به دنبال استفاده از اشتباه تیم مقابل باشند و بدون شک تیمی که کمتر دچار اشتباه شود بخت بیشتری برای کسب پیروزی دارد.

وی با اشاره به اینکه شکست مقابل تراکتور تلنگر خوبی برای پرسپولیس بود، بیان کرد: تأخبر بیش از ۳۰ دقیقه‌ای در آغاز بازی پرسپولیس و تراکتور باعث شد تا طراوت و شادابی ابتدایی از سرخپوشان پایتخت گرفته شود. در ادامه هم فرصت‌هایی که ایجاد شد یکی پس از دیگری به هدر رفت و حتی ضربه پنالتی نیز وارد دروازه تراکتور نشد. حریف تبریزی از فرصتی که به دست آورده بود به خوبی بهره برد و در پایان برخلاف انتظارات برنده شد. این شکست را باید به فال نیک گرفت، چون تجربه بسیار خوبی را نصیب اعضای تیم کرد و آن‌ها در ادامه راه مقابل هیچ حریفی فرصت‌سوزی نخواهند کرد.

پیشکسوت تیم پرسپولیس با اشاره به اینکه حضور ۵ ملی‌پوش مانع از آن شد که تیم یحیی گل‌محمدی با انسجام کافی به لیگ برتر بازگردد، عنوان کرد: بازیکنانی که در تیم ملی حضور دارند عامل مهدی در موفقیت‌های تیم به شمار می‌روند و فرصت کمی که در اختیار آنها بود در اینکه با آمادگی بالایی برای پرسپولیس بازی کنند را به آنها نداد. قطعا در این روزها این بازیکنان با تمرین در کنار تیم به شرایط خوبی رسیده‌اند. 

وی حضور بازیکنانی که فصل گذشته در تیم مقابل بازی می‌کردند را از نکات مهم دیدار پرسپولیس و سپاهان دانست و تصریح کرد: سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی فر و گئورگی گولسیانی از سپاهان به پرسپولیس آمده‌اند و در این بازی انگیزه‌های زیادی برای اثبات خود دارند. رامین رضاییان هم از پرسپولیس به سپاهان پیوسته و در این فصل عملکرد قابل توجهی داشته است، او هم با انگیزه بالایی بازی خواهد کرد. تلاش این بازیکنان برای موفقیت تیمشان بر جذابیت‌های مسابقه می‌افزاید.

محمد در مورد تقابل اندیشه‌های یحیی گل‌محمدی و ژوزه مورایس عنوان کرد: دو مربی خوب ایران و پرتغال مقابل هم قرار می‌گیرند تا توانایی خود را در عرصه مربیگری به رخ یکدیگر بکشند. دیدار پرسپولیس و سپاهان عیار مربیانی از دو کشور را نشان می‌دهد و مشخص می‌شود کدامیک از آنها کیفیت بالاتری دارند. احتمال آنکه هر دو مربی از شاگردان خود بخواهند تا جانب احتیاط را حفظ کنند بسیار زیاد است و بازی محتاطانه از سوی دو تیم احتمال تساوی را افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/۴۰۴۸/

 

انتهای پیام/

نظر شما