شناسهٔ خبر: 56505907 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دشمنان هر روز بدنبال بهانه تازه‌ای برای ضربه زدن به کشور هستند

رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: دشمنان هر روز بدنبال بهانه تازه‌ای برای ضربه زدن به کشور هستند تا با دستاویز قرار دادن آن، جامعه ما را ناامن کنند.

صاحب‌خبر -

مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری هرمزگان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: دستگاه قضا در برخورد با جرائم علیه امنیت کشور به هیچ وجه کوتاه نخواهد آمد.

وی افزود: دستگاه قضا در مورد برخورد با جرم به ویژه جرائم مهمی که علیه امنیت داخلی و خارجی جمهوری اسلامی است، قاطعانه عمل می‌کند و این خواسته مردم از دستگاه قضا است.

رییس کل دادگستری هرمزگان تأکید کرد: کم تر کسی وجود دارد که نداند دشمنان خبیث و پلید این نظام هیچگونه استاندارد، معیار، ارزش و اصولی برای خودشان ندارند و ملت‌های در مسیر قوی شدن را در همه اشکال مورد حمله قرار می‌دهند.

قهرمانی با بیان این که آنها هر روز به دنبال بهانه تازه ای هستند تا به دستاویز قرار دادن آن در موضوعات مختلفی از جمله مذهب، قومیت، زن، حجاب، پلیس و نظایر آن به نظام اسلامی ضربه ای بزنند، خاطرنشان کرد: امنیت کشور و استمرار آن از جمله اصلی‌ترین اولویت‌های امروز کشورمان است که باید با دقت از آن حراست کنیم.

پایان پیام/

نظر شما