شناسهٔ خبر: 56505859 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دشمنان نقطه قوت کشور را نشانه گرفته‌اند/ سخنان رهبری فصل الخطاب است

رییس شورای شهر بندرعباس گفت: در کشور ما همیشه حضور مردم حرف آخر را زده است. شاید تفاوت اصلی اتفاقات امسال نسبت به سالهای قبل این بود که دشمنان زود و بی پروا به سراغ هدف اصلی خود رفتند و آشکارا تجزیه کشور و سقوط نظام را سر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس ازبندرعباس، فاطمه جراره رییس شورای شهر بندرعباس امروز درخصوص حوادث اخیر کشور و اعتراضات و اغتشاشاتی که شکل گرفته، عنوان کرد: مرگ هر فرد به خصوص یک خانم جوان قطعا برای خانواده و اطرافیان وی خیلی سخت خواهد بود و این قضیه همه مردم و ما را نیز بعنوان اعضاء خانواده بزرگ این کشور ناراحت کرد و طبیعی است که همه بدنبال دلیل این واقعه باشند و نسبت به آن اعتراض معقول کنند.

وی افزود: پیش داوری و قضاوت بی‌جهت و متهم کردن افراد و مجموعه های خدمات رسان کشور به خصوص آنهایی که برای نظم و امنیت تلاش می‌کنند قبل از مشخص شدن ابعاد و دلایل قضیه با هر نیتی غلط بود.

جراره ادامه داد: این عمل وقتی توسط خواص یک جامعه از هر قشری و با هر نیتی صورت بگیرد، زمینه را برای مشوش شدن اذهان مردم به خصوص جوانان که تجربه کمتر و هیجان بیشتری دارند آماده می‌کند و شاید دست به اعتراضی که عقلا و عرفا غیر پسندیده است مانند تخریب اموال عمومی و توهین به مقدسات بزنند.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: دشمنان قسم خورده این کشور چه قلیل افراد نفوذی داخل کشور و چه شناسنامه داران خارجی، مترصد این اتفاقات هستند تا بتوانند بر موج ایجاد شده سوار و به اهداف خودشان که ضربه زدن به این مردم و نظامشان است، برسند.

وی با بیان اینکه دشمنان به سراغ نقطه قوت که امنیت کشور است می روند و سعی دارند این نعمت را از جامعه بگیرند تا به اهداف بعدی خود برسند، اضافه کرد: در این بین کم کم قضیه اصلی که در این ماجرا مرگ یک خانم جوان است کم رنگ شده و اهداف اصلی در پوشش اعتراضات غیر معقول نمایان می‌شود.

جراره عنوان کرد: در کشور ما همیشه حضور مردم حرف آخر را زده است. شاید تفاوت اصلی اتفاقات امسال نسبت به سالهای قبل این بود که هم دشمنان زود و بی پروا به سراغ هدف اصلی خود رفتند و آشکارا تجزیه کشور و سقوط نظام را سر دادند و هم مردم زودتر از همیشه به میدان آمدند و نسبت به اهداف دشمن واکنش نشان دادند.

وی تصریح کرد: سخنان رهبر معظم و مقتدر نظام در روز گذشته باید فصل الخطاب باشد و خواص و عوامی که دغدغه کشور و اصلاح آن را دارند، باید بر اساس محورهای این بیانات رفتار کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس افزود: عواقب کشورهای همجوار که چگونه به بهانه برخی اعتراضات به آشوب و سپس ویرانی و در آخر سلطه بیگانگان کشیده شد می تواند عبرت آمیز بوده و بدانیم که دشمنان اصلی ما قطعا از ملت ما و امنیت کشور ما بسیار عصبانی تر از همسایگان ما هستند و اگر غالب شوند بسیار بدتر با مردم و نوامیسشان رفتار خواهند کرد که البته این آرزو را همچون صدامیان قبلی به گور خواهند برد.

وی ضمن عرض تسلیت به خانواده این خانم جوان، شهادت غیور مردان سپاهی، بسیجی، انتظامی، امنیتی و مردمی که در راه امنیت این کشور مظلومانه و بدست آشکار دشمنان شهید شدند، گفت: مسئولان و خودم را به خدمت هر چه بیشتر به این مردم که حق زیادی بر گردن این انقلاب دارند توصیه می کنم.

جراره گفت: امید است بتوانیم وظیفه اصلی مان که خدمت رسانی به مردم است را به درستی انجام دهیم.

پایان پیام/

نظر شما