شناسهٔ خبر: 56504168 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

فال روزانه/ فال امروز ۱۴ مهر ۱۴۰۱

فال روزانه پنج شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱ را در ادامه ببینید.

صاحب‌خبر -

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش، ولی نیم نگاهی بهش داشته باش؟! اگر با این مثل موافق هستید می‌توانید فال روزانه امروز پنج شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱ (طالع بینی روزانه) و فال روز تولد چهاردهم مهر و فال روزانه چهاردهم مهر خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید. پس در ادامه با فال امروز من همراه شوید. فال روزانه پنج شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱ را در ادامه ببینید.

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۱۴ مهر:

فال روز تولد: شما شخصیتی جذاب دارید که خیلی‌ها را به سوی شما جذب خواهد کرد. شخصیت گرم و صمیمی شما برای همه خوشایند است، اما گاهی با بی صبری و بی حوصلگی خود باعث ایجاد دافعه می‌شوید. امسال روابط عاطفی شما پیشرفت قابل توجهی خواهند داشت، اما باید مواظب باشید طرف مقابلتان را مجبور به تغییر دادن خودش و رفتارهایش نکنید، در غیر این صورت مجبور خواهید شد خودتان را برای دعوا‌ها و درگیری‌های زیادی آماده کنید. با وجود این که شما تلاش زیادی از خودتان نشان می‌دهید در نیمه‌ی اول این سال جدید از زندگیتان با پیشرفت اقتصادی زیادی روبرو نخواهید بود، اما نیمه‌ی دوم سال برایتان خیلی بهتر خواهد بود.


فال روزانه متولدین فروردین

امروز سعی کنید خودتان را از بحران‌های عاطفی دور نگه دارید، خواه این بحران‌ها مربوط به خودتان باشند، خواه به دیگران. اگر راه فراری از آن‌ها ندارید سعی کنید با آن‌ها بی طرفانه برخورد کنید. این موضوع برای قرار گرفتن در مسیر درستی که شما را به موفقیت خواهد رساند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. امروز برای پذیرفتن یک مهمان در خانه تان آماده باشید و اگر طی هفته خانه را مرتب نکرده اید اولین کار امروزتان تمیز کردن منزلتان و آماده شدن برای پذیرایی از مهمان هایتان باشد. یک ایمیل یا تماس تلفنی دریافت خواهید کرد که می‌تواند پیام آور سود زیادی برای شما باشد؛ این خبر روز شما را خواهد ساخت و در تمام روز احساس شادی خواهید کرد. با یک مسئله خانوادگی قدیمی برخورد متفاوت و تازه‌ای می‌کنید که دیگران را غافل و آرام می‌کند. اطرافیان به شما گوش می‌کنند و این مشکل قدیمی بالاخره برطرف می‌شود. در مورد یک مسئله کاری از خواسته تان نگذرید، نه باج بدهید و نه کوتاه بیایید در غیر اینصورت باید تا همیشه باج بدهید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز صبح که از خواب بیدار می‌شوید کمی احساس کسالت و بی حوصلگی می‌کنید، اما تا نیمه‌های روز حالتان خوب خواهد شد و روحیه تان بهتر می‌شود. شاید با شنیدن خبر‌هایی دلگرم کننده از جانب یکی از دوستان و اقوامتان در رابطه با موقعیت دشواری که اکنون رو به حل شدن است خوشحال و شگفت زده شوید و همین باعث شود حال و هوایتان تغیر کند. شما امروز می‌توانید هدف خود را در چند قدمیتان ببینید، اما می‌دانید به محض آن که به سمت آن بروید، مانعی بزرگ هر لحظه ممکن است سر راهتان سبز شود. شاید بهتر باشد امروز این فاصله‌ی چند قدمی را حفظ کرده و روز دیگری به راهتان ادامه بدهید. خودتان را برای بار چندم پشیمان نکنید. برای انجام کار یا گفتن حرفی دچار اضطراب می‌شوید، بر نگرانی هایتان غلبه کنید و کاری که باید انجام دهید. برای یک معامله خرید یا فروش بهتر است احتیاط کنید و کمی بیشتر در این باره مشورت یا تحقیق کنید. با او که برایش دلتنگید تماس بگیرید.


فال امروز متولدین خرداد

گمان نکنید که شما جواب تمام سوالات را دارید و می‌توانید از پس هر مشکل و مانعی به تنهایی بربیایید. امروز شاید بهتر باشد امروز کنترل امور را به دست دیگران سپرده و سر جای خود تکیه بدهید و از آنچه در جریان است درس بگیرید، این کار باعث خواهد شد که فرصت‌های خوبی را به دست بیاورید. اگر این که هر چه بکارید همان را برداشت می‌کنید حقیقت داشته باشد طی ماه‌های آینده محصولات بسیاری را برداشت خواهید کرد. تلاش بسیار و تمرکزی که صرف کارهایتان می‌کنید، درست زمانی که فکر می‌کنید هیچ نتیجه‌ای به دست نخواهید آورد و تلاش هایتان بی ثمر هستند، با ترفیع مقام و افزایش حقوق پاداش زحمات خود را به صورت رضایت بخشی دریافت خواهید کرد. هر کسی که شما را برای اولین بار می‌بیند پی به خوش قلبی و ساده دلی شما می‌برد. شما نیتتان خیر است و فکر می‌کنید همه مثل شما هستند، بهتر است مواظب باشید که از شما سوءاستفاده نکنند. کمی خوددارتر باشید و برای هر کسی دلسوزی نکنید چرا که هر کسی شایسته دلسوزی شما نیست، بهتر است دلتان برای خودتان بسوزد.


فال روزانه متولدین تیر

امروز سعی کنید با انجام کار‌هایی که از قبل برای آن‌ها برنامه ریزی نکرده اید کمی به زندگیتان هیجان ببخشید. از خانه بیرون بزنید و از دنیای اطرافتان لذت ببرید. به دنبال چیز‌هایی بروید که با روند عادی و همیشگی زندگی شما متفاوت هستند و تجربه‌های جدیدی را کسب کنید. شاید تصمیم بگیرید امروز را در خانه بمانید و به کار‌های عقب افتاده‌ی خود رسیدگی کنید، اما دوستانتان از تمام راه‌های ارتباطی سراغتان را می‌گیرند و در تلاش برای پرسیدن حالتان هستند. سعی کنید پاسخ پیام‌ها و تماس‌های آن‌ها را بدهید و قدردان محبت‌های آن‌ها باشید. از دست دادن دوست‌های خوب خیلی راحت‌تر از به دست آوردن آنهاست! لازم است به فکر تغییری اساسی در امور کاری یا تحصیلی خود باشید تا به رویای دیرینه تان جامه عمل بپوشانید. برای رفع کدورت از رابطه دوستانه یا عاطفی خود شما باید گذشت کنید. ملاقات و دیداری غیر منتظره و شاد را تجربه خواهید کرد و لبخند به چهره تان می‌آید، از این مصاحبت نهایت لذت را ببرید.


فال فردا متولدین مرداد

امروز ممکن است با تنش‌ها و چالش‌های عاطفی فراوانی مواجه باشید، اما با داشتن نگرشی صحیح می‌توانید این مشکل را برطرف کنید. سعی کنید ذهن و انرژیتان را روی بخش‌هایی از زندگی خود تمرکز کنید که دارند به خوبی پیش می‌روند. مهارت‌های شما در ارتباط برقرار کردن با دیگران امروز در این راه حسابی به کارتان خواهند آمد. امروز پیش آمدن تغییرات ناگهانی در برنامه هایتان می‌تواند برای شما بسیار آزار دهنده باشد، به ویژه اگر از روند پیشرفت برنامه هایتان راضی هم باشید. با این حال خیلی زود خواهید دید که موقعیت جدیدی که برایتان پیش آمده است حتی از آنچه قبلا به دنبالش بوده اید هم بهتر است. به خودتان آسان‌تر بگیرید برای موفقیت‌های به دست آورده تا امروزتان بیشتر ارزش قائل شوید و خودتان را تشویق کنید. شما اگر برای خودتان احترام قائل نباشید دیگران هم برایتان احترام قائل نخواهند شد. به شیوه‌ای جدید به بررسی موقعیت و وضعیت مالی تان بپردازید. پس انداز را شروع کنید.


فال امروز متولدین شهریور

امروز در موقعیتی گرفتار خواهید شد که انگار یک یا چند نفر مدت‌ها اطلاعاتی را ذره ذره جمع کرده اند تا از آن‌ها برعلیه شما و به نفع خودشان استفاده کنند. خوشبختانه مغز شما مانند یک کامپیوتر عمل می‌کند و خیلی خوب می‌دانید در چنین مواقعی از اطلاعاتی که دارید چطور باید استفاده کنید. هیچ کسی نمی‌تواند با فردی با قدرت ذهنی و روانی شما مقابله کند. اگر از توانایی هایتان به خوبی استفاده کنید این چالش‌ها و تنش‌ها را به راحتی آب خوردن پشت سر خواهید گذاشت. اگر قصد یاد گرفتن چیز جدیدی را دارید باید کمی صبر و حوصله به خرج دهید، همیشه بهترین راه سریعترین راه نیست و هر کاری را باید طبق اصول و قاعده پیش برد. با خودتان مهربان باشید اینکه مردم از شما چه توقعی دارند مهم نیست، مهم این است که شما بتوانید کاری بکنید که از خودتان راضی باشید. این روز‌ها شما نه تنها خسته هستید بلکه از لحاظ روحی هم تحت فشارید. خوشحال نیستید و فکر می‌کنید به اندازه‌ی کافی توانایی ندارید، شما کاملا در اشتباهید.


طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز برای شما روز بسیار خوبی خواهد بود و احساس آزادی بیشتری می‌کنید. از این فرصت استفاده کرده و خودتان را از هر قید و بندی که مانع پیشرویتان می‌شود رها کنید. هیچ دلیلی وجود ندارد که اجازه دهید چیزی جلوی شما را بگیرد. شجاعت و ماجراجویی شما زمینه را برای فتح ناشناخته‌ها برای شما فراهم کرده است، پس از آن به خوبی استفاده کنید. امروز اتفاقات و مشکلاتی غیر منتظره ممکن است بین شما و شخصی که دوست دارید و یا یکی از دوستان نزدیکتان پیش بیایند که رابطه‌ی شما را مورد امتحان قرار خواهند داد. به شرط آن که هر دوی شما نسبت به حل این مشکل راغب باشید همه چیز به خوبی حل خواهد شد. به زودی روز‌های آسودگی و آرامش را تجربه می‌کنید. شنیدن خبری خوش نزدیک است، به شما نوید فتح و خوشبختی داده می‌شود. برای هر حرفی که می‌شنوید به اندازه ارزش گوینده‌اش اهمیت قائل شوید وگرنه باید هر روز با دیگران درگیر باشید. برای یک معامله بهتر است بی گدار به آب نزنید.


فال روزانه متولدین آبان

شما در نبردی قرار گرفته اید که طرف مقابلتان سعی دارد حرف‌های شما را به گونه‌ای جلوه بدهد که انگار شما آدم بد ماجرا هستید. از طرفی هم به محض این که می‌خواهید کاری را انجام دهید و پروژه‌ای را آغاز کنید یک نفر در برابرتان ایستاده و با شما و اهدافتان مخالفت می‌کند. شاید همه‌ی این مشکلات شما فقط به خاطر یک سوء تفاهم جزئی باشند! برای روابط خود وقت گذاشته و این ابهامات و سوء تفاهم‌ها را برطرف کنید. امروز برخی رفتار‌های تند اطرافیان باعث ناراحتی شما می‌شود و با وجود این که می‌خواهید واکنشی عادلانه نشان دهید در این کار چندان موفق نیستید. سعی کنید برای واکنش نشان دادن عجله نکنید تا درک بهتری از موقعیت پیدا کنید. دوستی بر سر دوراهی قرار گرفته و با شما مشورت می‌کند، حواستان باشد از او توقع غیرواقعی نداشته باشید و تا جایی که می‌توانید کمکش کنید. روی برنامه ریزی‌های خود تجدید نظری داشته باشید. باید بدانید که زندگی فراز و نشیب فراوان دارد. اندیشه توانا و خلاقیتتان را به کار ببندید.


فال روزانه متولدین آذر

شما از دست افرادی که به خلاقیت شما اجازه‌ی بروز نمی‌دهند خسته شده اید و می‌خواهید از خودتان و خلاقیتتان در برابر آن‌ها دفاع کنید. در واقع شما می‌خواهید یک انقلاب اساسی در برابر آن‌ها به راه بیندازید، اما برای پذیرفتن عواقب این رفتار خود آماده نیستید. به جای این که چیزی که آسیبی جزئی دیده است را به طور کلی ویران کنید، سعی کنید صدمات وارد شده را از بین ببرید. این کار قطعا خیلی بیشتر به نفع شما خواهد بود. دوستی هایتان در حال حاضر دارند خیلی خوب پیش می‌روند و به همین دلیل هم می‌توانید در صورتی که با مشکلی مواجه هستید روی کمک و حمایت آن‌ها حساب کنید. از دوستی عزیز مدتی‌ست که بی خبرید، همین امروز خبری از او بگیرید. کاری را نیمه کاره رها کرده اید به آن برگردید تا برایتان دردسر ساز نشده تمامش کنید. از شخصی که در عین دوستی مدام ناراحتتان می‌کند و انرژی منفی دارد فاصله بگیرید، شما مجبور به دوستی با هر کسی نیستید.


فال روز متولدین دی

امروز به طور غیر منتظره و کاملا ناگهانی راه حل بسیار هوشمندانه‌ای برای یکی از مشکلاتی که مدت‌ها با آن درگیر بوده اید پیدا خواهید کرد. می‌بینید که راه روبرویتان دارد باز می‌شود و بی صبرانه منتظرید تا این ایده‌های فوق العاده‌ی خود را عملی کنید. با این حال عملی کردن آنچه در سرتان می‌گذرد به این سادگی که به نظر می‌رسد هم نخواهد بود. البته نتیجه‌ای که به دست خواهید آورد قطعا ارزش زمانی که صرف این کار می‌کنید را خواهد داشت و یک سرمایه گذاری سودمند برای آینده خواهد بود. امروز می‌تواند درس‌های کوچک و بزرگ زیادی را برای شما به همراه داشته باشد، سعی کنید از آن‌ها بیشترین بهره‌ی ممکن را ببرید. ممکن است برای مدتی درگیر امور استرس‌زای روزمره شوید، اما برای رهایی سریع از آن بهتر است به جای امروز و فردا کردن به دل مشکلات بزنید و به نحوی سنجیده آن‌ها را برطرف کنید. یادتان باشد شلختگی را کنار بگذارید، شما هرچه منظم‌تر باشید راه پیشرفت و موفقیت‌تان هموارتر می‌شود.


فال متولدین بهمن

امروز خودتان را برای غافلگیری‌های غیر منتظره‌ای آماده کنید، البته خوشبختانه جای هیچ گونه نگرانی نیست و در واقع بیشتر این غافلگیری‌ها خوشایند و هیجان انگیز خواهند بود. امروز سعی کنید نسبت به دیگران و موقعیت‌هایی که پیش می‌آورند ذهنی باز داشته باشید و پذیرا باشید. هر چقدر کمتر مخالفت و ممانعت کنید سریع‌تر به آنجایی که می‌خواهید می‌رسید. سعی کنید خودتان را بیشتر به افرادی نزدیک کنید که انرژی مثبت و عشق را از خود ساطع می‌کنند. امروز مدیریت مسائل و مشکلاتی که در خانه دارید چندان راحت نخواهد بود، شاید این موضوع به اندازه‌ی خراب شدن تلفن ساده و پیش پا افتاده باشد، اما بهرحال باید بلافاصله به آن‌ها رسیدگی شود. در روابط عاطفی تان این روز‌ها بسیار حساس است. حواستان به خواسته‌های طرفتان باشد، خودخواهی نکنید. در یک مسئله کاری یا مالی به مشکلی بر می‌خورید، در صورت لزوم از درخواست کمک نترسید. سعی کنید تا می‌توانید به برنامه ریزی‌های خود متعهد باشید و زمان را از دست ندهید.


فال روزانه متولدین اسفند

امروز شما غرق در خیالات و رویا‌های خود هستید، شاید آنچه در ذهنتان می‌گذرد برایتان جذاب و فریبنده باشد، اما نباید اجازه دهید این تصویر زیبا شما را از اتفاقاتی مهم در دنیای واقعیات غافل کنند. ارتباط خود را با دنیای واقعیت قطع نکنید و رفتار خودتان را تحت نظر داشته باشید تا بعدا دچار پشیمانی نشوید. اگر مجرد هستید در فرصتی فوق العاده برای یافتن عشق هستید و می‌توانید با صداقت و نشان دادن خود واقعیتان شخصی که برای شما درست است را به سوی خود جذب کنید. متأهل‌ها هم حتی اگر این چند روز با شریک زندگیشان مشکلاتی داشته اند امروز سعی کنند این درگیری‌ها را کنار گذاشته و خودشان را برای یک روز و شب رمانتیک آماده کنند. سهل انگاری نکنید، فوراً عذرخواهی کنید و اجازه ندهید که دلخوری طولانی شود. کاری را که دلتان با آن نیست فقط صرف آنکه از شما خواسته شده انجام ندهید عواقبش گریبان‌تان را می‌گیرد و مجبور می‌شوید دائم خود را سرزنش کنید. شخصی برای انجام کاری خیر با شما مشورت می‌کند، از کمک به او دریغ نکنید.

برچسب‌ها:

نظر شما