شناسهٔ خبر: 56501280 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

معاون مالی و اقتصادشهری شهرداری تهران اعلام کرد

بهره‌مندی از ظرفیت معاونت مالی در اجرای پروژه‌های بزرگ شهری

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، بر اهمیت اجرای پروژه های بزرگ شهری با استفاده از ظرفیت معاونت مالی و اقتصاد شهری تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار، لطف الله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اعلام این مطلب در جلسه شورای مدیران حوزه معاونت مالی با اشاره به تلاش های بی وقفه مدیریت شهری در بحث مسکن افزود: امیدوارم با بهره مندی از ظرفیت عمرانی پروژه ها بتوانیم گام های مثبتی بیش از پیش در این خصوص برداریم.

فروزنده با اشاره به مدیریت هزینه در خزانه اظهار داشت: استفاده از ظرفیت بانک شهر و سایر بانک ها، شناسایی منابع درآمدی، بهینه‌سازی هزینه‌ها و جلوگیری از اسراف و... به عنوان مهم ترین برنامه ها و اولویت ها در دستور کار معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران قرار دارد.

وی در ادامه با اشاره به استمرار خرید از بورس کالا گفت: مسیر خرید از بورس کالا به صورت مستمر ادامه خواهد داشت و علاوه بر شفافیت، سلامت و صرفه‌جویی، باعث حذف واسطه‌ها خواهد شد و در نتیجه موجب کاهش چشمگیر هزینه تمام شده پروژه ها است و این اقدام بهترین اتفاق برای شهر و شهرداری تهران خواهد بود تا بتواند با منابع خود، حداکثر بهره‌وری و پیشرفت برنامه ها را محقق سازد.

وی درخصوص گام بلند مدیریت شهری برای درآمد زایی از پسماند به معنای واقعی اظهار داشت: در حوزه اقتصادی اگر به درستی از پسماند استفاده و زمینه بازیافت و تبدیل آن به مواد آلی فراهم شود، می توان درآمد پایدار و بسیار خوبی به دست آورد.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در ادامه با تاکید بر اهمیت صرفه جویی در مدیریت هزینه های سازمان ها و شرکت ها افزود: یکی دیگر از اولویت های این معاونت،رعایت اصل صرفه جویی بوده که به عنوان یک رفتار فرهنگی می تواند با همراهی معاونان مالی و اقتصاد شهری مناطق,سازمان ها و شرکت ها،در بین سایر همکاران مجموعه های مختلف تسری پیدا کند و البته این مهم همواره مورد تاکید شهردار تهران نیز بوده است.

نظر شما