شناسهٔ خبر: 56498842 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

تداوم دوری ستاره استقلال از ترکیب اصلی

با نگاهی به بازی های اخیر استقلال در مسابقات لیگ برتر مشخص میشود یکی از ستاره های اصلی این تیم چهار هفته است که در ترکیب اصلی جایی ندارد!

صاحب‌خبر -

خبرورزشی: با نگاهی به بازی های اخیر استقلال در مسابقات لیگ برتر مشخص میشود یکی از ستاره های اصلی این تیم چهار هفته است که در ترکیب اصلی جایی ندارد!

تداوم دوری ستاره استقلال از ترکیب اصلی

سجاد شهباززاده مهاجم شماره ۱۰ تیم استقلال که به عنوان اولین بازیکن آبی پوش در فصل نقل و انتقالات از باشگاه سپاهان به استقلال پیوست بعد از قرار گرفتن در ترکیب اصلی مقابل سپاهان، ملوان و مس کرمان در دیدارهای هفته های چهارم تا هفتم (مقابل نفت مسجدسلیمان، پیکان، نساجی و گل گهرسیرجان) دیگر در ترکیب اصلی این تیم به میدان نرفت.

از اردوی تیم استقلال خبر می رسد با توجه به درخشش مثلث تهاجمی این هفته های استقلال متشکل از محمد محبی، مهدی قایدی و پیمان بابایی سرمربی پرتغالی استقلال در دیدار هفته هشتم نیز می خواهد با تکیه بر توان دریبلینگ و قدرت شوتزنی این نفرات از همین سه بازیکن در ترکیب اصلی استفاده کند و باز هم شماره ۱۰ استقلال پشت سر این نفرات بیرون از ترکیب می ماند.

ناگفته نماند؛ سجاد شهباززاده این روزها جزو نفرات آماده تمرینات استقلال است ولی از این بازیکن آماده و باانگیزه تر مهره های جوان تر خط حمله استقلال هستند که رأی مثبت ساپینتو را به سود خودشان جلب می کنند.

نظر شما