شناسهٔ خبر: 56495145 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

بنیانگذار و مدیر استودیو سازنده Cyberpunk از سمت خود کنار می‌رود

پس از گذشت نزدیک به ۳۰ سال / VGC

صاحب‌خبر -

در جلسه اخیر با سرمایه‌گذاران، استودیو سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red) جزئیات برنامه‌های بلندمدت خود را فاش کرد که چندین بازی بزرگ و مهم در دست ساخت دارد، از جمله یک سه‌گانه جدید Witcher، دو اسپین‌آف برای سری ویچر، قسمت دوم بازی Cyberpunk و یک IP کاملا جدید.

در همین حال، این شرکت به زودی شاهد تغییراتی در بخش رهبری خود خواهد بود. مارسین ایوینسکی (Marcin Iwinski) بنیانگذار و مدیرعامل مشترک سی‌دی پراجکت رد اعلام کرد که از سمت فعلی خود کناره‌گیری خواهد کرد.

در بیانیه‌ای که شب گذشته منتشر شد، ایوینسکی گفت که از سمت مدیرعاملی مشترک استعفا می‌دهد و درخواست نامزدی خود برای سمت رئیس هیئت نظارت شرکت را ارائه می‌کند. او گفت:

من نزدیک به ۳۰ سال است که در CD Projekt کار می‌کنم و مشاهده کردم که چطور از یک مشت شورشی پر شور و اشتیاق به یک توسعه‌دهنده شناخته شده در سطح بین‌المللی برای بازی‌های نقش‌آفرینی داستان‌محور تبدیل شده که میلیون‌ها نفر در سراسر جهان آن را دوست دارند.

زمانی که من و میکل کیسینسکی شرکت را تاسیس کردیم، فکر می‌کنم هیچ کدام از ما حتی در خواب و خیال خود هم نمی‌دیدیم که چنین سفر باورنکردنی را طی کنیم.

CD Projekt Cyberpunk CD Projekt Cyberpunk

بیانیه ایوینسکی همراه با به‌روزرسانی بزرگ استراتژی CD Projekt منتشر شد که این شرکت با بیش از ۱۲۰۰ کارمند قصد دارد از سه فرنچایز در آینده پشتیبانی کند. آن‌ها در حال توسعه دنباله‌ای برای Cyberpunk 2077 با نام رمزی Project Orion هستند.

علاوه بر این، تعدادی بازی جدید در دنیای ویچر نیز در دست ساخت دارند که با نام‌های رمزی Project Sirius، Project Polaris و Project Canis Majoris شناخته می‌شوند. آی‌پی مستقل جدید نیز تحت عنوان Project Hadar معرفی شده است.

با گسترش فرنچایزهای خود، این شرکت قصد دارد تا کارهای خود را با شفافیت بیشتری انجام دهد، توانایی‌ها خود در زمینه توسعه بازی‌ها را تقویت کرده و تجربیات چندنفره بیشتری را در کنار بازی‌های سنتی تک‌نفره خود ارائه کند.

CD Projekt Cyberpunk CD Projekt Cyberpunk

بیانیه ایوینسکی ادامه داد:

استراتژی بسیار جاه‌طلبانه ما، یک تیم الهام‌بخش و قدرتمند در راس کار دارد و بنده عمیقا به برنامه ما برای رساندن CD Projekt به ارتفاعات جدید اعتقاد دارم. به این ترتیب، قصد دارم سهامدار اصلی باقی بمانم و در نقش غیر اجرایی جدید خود فعال و متعهد باشم و تمرکز خود را بر حمایت از کل هیئت مدیره اختصاص می‌دهم.

نقد انیمیشن DC League Of Super Pets

تماشا از یوتیوب ویجیاتو سینما

VGC

نظر شما