شناسهٔ خبر: 56489532 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

اژه ای: دشمن از نقطه ضعف‌های ما بهره می برد

غلامحسین محسنی اژه‌ای، عصر امروز در مراسم افتتاح نهمین دوره مجمع تشخیص مصلحت نظام ، با بیان اینکه اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام مسئولیت‌های مهمی در نظام داشته‌اند، ادامه داد: اعضای مجمع، با تجربه، نخبه و با گرایش های مختلف بوده که نگاه تخصصی به مسایل داشته‌اند.

صاحب‌خبر -
رییس قوه قضاییه با اشاره به حوادث بعد از مرگ مهسا امینی گفت: این اتفاقات اخیر بسیار تلخ بود اما باید از نکات آموزنده آن استفاده کرد. دشمن از نقطه ضعف‌های ما بهره می برد. باید ضعف‌های خود را برطرف کنیم تا دشمن سوء استفاده نکند.
 
به گزارش ایسنا، غلامحسین محسنی اژه‌ای، عصر امروز در مراسم افتتاح نهمین دوره مجمع تشخیص مصلحت نظام ، با بیان اینکه اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام مسئولیت‌های مهمی در نظام داشته‌اند، ادامه داد: اعضای مجمع، با تجربه، نخبه و با گرایش های مختلف بوده که نگاه تخصصی به مسایل داشته‌اند.
 
رییس قوه قضاییه ادامه داد: امام و رهبری فرموده اند که مصلحت و حفظ نظام از اوجب واجبات است. هرقدر تلاش کنیم که با آمادگی بیشتر در جلسات مجمع شرکت کنیم، می توانیم در تحقق این هدف موفق تر باشیم.
 
محسنی اژه ای درباره حوادث اخیر کشور، خاطرنشان کرد: این حوادث یک سری مشترکات با حوادث گذشته  و یک سری مولفه های خاص خود را دارد. دشمن کینه توز و شکست خورده بیش از گذشته شیطنت می کند و عصبانی است. هر چه قدر توان سخت و نرم دارد به میدان آورده است. دشمن دنبال ایجاد زحمت است ولی کار به جایی نمی برد. البته بعضی ها در داخل خیلی زود قضاوت می کنند و وقتی همه ابعاد موضوع روشن نیست، خواسته یا ناخواسته در زمین دشمن بازی می کنند.
 
وی افزود: خانم امینی در ساعت ۱۸:۳۰ در خیابان، در روز روشن در حضور برادرش و دو تن از بستگان خود به ماشین نیروی انتظامی هدایت می شود. ۴-۵ خانم دیگر هم غیر از ماموران در ماشین بوده اند و مستقیم به سالن هدایت می شود. در فیلم ها هم دیدیم که خانم امینی در جمع عده کثیری چند بار می نشیند و بلند می شود و صحبت می کند و بعد زمین می خورد.۲ دقیقه بعد بهیار و سپس اورژانس حاضر شده و وی بلافاصله به بیمارستان هدایت می شود و همه این اتفاقات در یک ساعت رخ می دهد.
 
رئیس قوه قضاییه در ادامه بیان کرد: در سال۸۸ یک نفر ادعایی کرد که بسیجی ها یک خانم که تنها فرزند خانواده و فرزند شهید بود را کشتند و بر بدن او اسید ریخته و در بهشت زهرا دفن کردند. براساس این خبر صدردصد کذب، اعلام کردند مراسم ختم در مسجد قلهک برگزار می شود. بعضی ها هم در مراسم شرکت کردند. قرار شد این قضیه بررسی شود. از همان فرد که این ادعا را کرد، دعوت شد. به او گفتیم اگر این قضیه ثابت شد که اشتباه بوده است، شما می گویید که اشتباه شده است؟ گفت بله. در ادامه آن خانم پیدا شد و صحبت کرد و مشخص شد قضایا دروغ بوده است ولی آن فرد حاضر نشد بگوید اشتباه کرده است.
 
محسنی اژه‌ای در پایان گفت: این اتفاقات اخیر بسیار تلخ بود اما باید از نکات آموزنده آن استفاده کرد. دشمن از نقطه ضعف‌های ما بهره می برد. باید ضعف‌های خود را برطرف کنیم تا دشمن سوء استفاده نکند.

برچسب‌ها:

نظر شما