شناسهٔ خبر: 56480007 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

این بار ماجدی سرمربی تیم امید را معرفی می‌کند

آن‌طور که از شواهد امر پیداست مهدی مهدوی‌کیا تمایلی برای همکاری با تیم امید ندارد و علاقه‌مند است فعالیت‌های مربیگری‌اش را در تیم‌های پایه هامبورگ دنبال کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، او پیش ازاینکه هدایت تیم امید ایران را برعهده بگیرد در تمرینات تیم های پایه هامبورگ حاضر می شد و شیوه نفوذ و سانتر را آموزش می‌داد. بعد از آنکه پرهیزکار، سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال، در برنامه شب‌های فوتبال مدعی شد که فدراسیون فوتبال علاقه‌مند است با مهدی مهدوی‌کیا ادامه دهد، سرمربی تیم امید با انتشار استوری مدعی شد که هیچ ارتباطی با فوتبال ایران ندارد و این بدین معنی است که باید ادامه همکاری او با فدراسیون فوتبال را منتفی شده بدانیم.

مهدی مهدوی‌کیا، هدایت‌گر تیم امید در بازی های قهرمانی زیر 23 سال آسیا در تاشکند بود که تیم امید با شکست برابر ترکمنستان در مرحله گروهی بازی‌ها حذف شد و در ادامه به خاطر کمبود بازیکن حاضر نشد راهی قونیه، محل برگزاری بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی شود. دلیل اصلی که مهدی مهدوی‌کیا تصمیم گرفت به همکاری خود با تیم امید پایان دهد عدم همکاری باشگاه‌های لیگ برتری با تیم امید است. مشکلی که از گذشته وجود داشته و به نظر می رسد در آینده هم وجود خواهد داشت و تنها راه‌حل آن برگزاری تمرینات و بازی های دوستانه تیم امید در فیفادی است. البته گاهی کنفدراسیون فوتبال آسیا خود مسابقات این رده سنی را در زمانی غیر از فیفادی برگزار می‌کند.

اما سرمربی بعدی تیم امید چه کسی خواهد بود؟ این‌بار سرمربی تیم امید از سوی میرشاد ماجدی، رییس کمیته جوانان به کمیته فنی و در ادامه اعضای هیئت رییسه معرفی خواهد شد، بنابراین اعضای هیئت رییسه هستند که سرمربی جدید تیم امید را معرفی خواهند کرد. پیش‌تر عزیزی خادم بدون هماهنگی با میرشاد ماجدی، مهدی مهدوی‌کیا را به عنوان سرمربی تیم امید معرفی کرد که این موضوع ناراحتی میرشاد ماجدی را به همراه داشت و حتی رییس کمیته جوانان تهدید به کناره‌گیری از سمت خود کرده بود به این خاطر که نقل قولی از عزیزی خادم در رسانه ها منتشر شد که مهدی مهدوی‌کیا بر عملکرد همه تیم های پایه نظارت خواهد کرد و مربیان دیگر تیم‌های ملی پایه هم از سوی او معرفی می شوند.

بر اساس اساسنامه فدراسیون فوتبال مربیان تیم های ملی پایه از سوی کمیته جوانان به کمیته فنی معرفی می شوند و بعد از تایید در نشست هیئت رییسه در مورد آن بحث خواهد شد. آخرین بار میرشاد ماجدی، صمد مرفاوی را به عنوان سرمربی تیم جوانان ایران معرفی کرد و باید منتظر ماند و دید که کدام مربی از سوی کمیته جوانان برای هدایت تیم امید معرفی خواهد شد.

تیم امید شهریور ماه آتی در بازی های مقدماتی المپیک حاضر می شود. به واقع بازی‌های قهرمانی زیر 23 سال آسیا در سال 2023 به بهانه راهیابی به المپیک پاریس است.

نظر شما