شناسهٔ خبر: 56478754 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

وضعیت نگران کننده رونالدو در آستانه جام جهانی/ ستاره پرتغالی به دنبال تیم جدید

ابرستاره منچستر یونایتد قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ وضعیت بدی دارد.

صاحب‌خبر -

نشریه «میرر» انگلیس در گزارشی از وضعیت بد کریستیانو رونالدو ابرستاره منچستر یونایتد قبل از آغاز مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پرداخت.

این رسانه انگلیسی نوشت: رونالدو این روز‌ها در جمع شیاطین سرخ روز‌های بدی را می‌گذراند. باخت سنگین شاگردان تن هاگ در دربی منچستر مقابل دیدگان رونالدو از وضعیت بد این بازیکن خبر می‌دهد.

 

رونالدو در حالیکه نیمکت نشین بود در این بازی حساس نظاره گر باخت سنگین شیاطین سرخ بود. رونالدو تحت هدایت تن هاگ هلندی در این فصل در ۱۰ بازی تنها در ۳ بازی در ترکیب اصلی تیم قرار گرفته است.

نیمکت نشینی‌های مکرر رونالدو کمتر از دو ماه مانده به آغاز جام جهانی خبر بدی برای پرتغالی‌ها است. کاپیتان پرتغال که این جام جهانی آخرین تجربه اش در این تورنمنت است می‌خواهد با تمام قوا حضور پیدا کند.

اما نیمکت نشینی‌های مکرر ابرستاره پرتغالی نشان می‌دهد این بازیکن در اوج آمادگی در جام جهانی حضور نخواهد یافت و نباید منتظر نمایش فوق العاده از این بازیکن بود.

در این میان فابریزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی اعلام کرد که مدیر برنامه های رونالدو در حال مذاکره با تیم‌های جدید برای انتقال این بازیکن است و بعید است که او تا پایان فصل در تیم بماند.

رونالدو در داربی بزرگ شهر منچستر که با شکست تحقیر آمیز شیاطین سرخ به پایان رسید فرصت بازی کردن به دست نیاورد.

نظر شما