شناسهٔ خبر: 56475160 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

سید صالحی: نبود شادابی در بازیکنان پرسپولیس مقابل تراکتور مشهود بود/ بازی با سپاهان تعیین کننده است

کارشناس فوتبال گفت: بازیکنان پرسپولیس نسبت به دیدار‌های قبلی شادابی و نشاط لازم را نداشتند.

صاحب‌خبر -

سید مهدی سید صالحی کارشناس فوتبال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره باخت پرسپولیس برابر تیم تراکتور اظهار کرد: وقفه اول بازی باعث شد که این دیدار کیفیت لازم را نداشته باشد و بدن بازیکنان سرد شود. بازیسازی جزو تفکرات پرسپولیس بود، اما بردیف سرمربی تراکتور عمق دفاع پرسپولیس را از کار انداخت و در مرکز زمین هم راه هافبک‌های خلاق را بست و آن‌ها را از بازی خارج کرد.

او ادامه داد: تراکتور موقعیت بیشتری از پرسپولیس در نیمه اول داشت و تفکرات بردیف این بود که تیمش در عقب بازی کند. آن‌ها عمق دفاع باز پرسپولیس را نشانه گرفتند و از طریق ضد حمله توانستند گل بزنند. خطوط دفاع و دروازه تراکتور هم عملکرد خوبی داشتند.

سید صالحی درباره اینکه تعطیلات لیگ برتر بر روی بازی پرسپولیس تاثیرگذار بود، گفت: بله، تعطیلات و وقفه در بازی‌ها به پرسپولیس ضرر رساند. نبود شادابی و نشاط در بازی بازیکنان پرسپولیس در بازی با تراکتور مشهود بود. آن‌ها سراسیمه بازی می‌کردند و هافبک‌های این تیم پاس اشتباه می‌دادند. همچنین بازیکنان خلاقی همانند ترابی، صادقی و رفیعی شادابی لازم را در خط هافبک نداشتند. در نهایت در روزی که ترابی آماده نبود پنالتی را به گل تبدیل نکرد.

کارشناس فوتبال درباره اینکه پرسپولیس می‌تواند به روز‌های خوب خود برگردد، گفت: بله، تیم پرسپولیس بازیکنان بزرگی دارد و آن‌ها می‌توانند به شرایط ایده آل خود برگردند. البته بازی با سپاهان تعیین کننده است. این بازی ۶ امتیازی محسوب می‌شود و اگر پرسپولیس بتواند این بازی را ببرد فاصله اش را با مدعیان بیشتر می‌کند و از آن طرف هم، سپاهان با پیروزی در این بازی می‌تواند به صدر جدول نزدیک شود.

او درباره عملکرد اخباری در درون دروازه تراکتور گفت: اخباری در چند بازی اخیر تیمش خیلی تاثیرگذار بود و  او به عنوان کاپیتان  مابقی بازیکنان را در درون زمین  رهبری و هدایت کرد. او با گرفتن پنالتی ترابی باعث شد که تیمش ۳ امتیاز بازی با پرسپولیس بگیرد و به مدعیان قهرمانی اضافه شود.

سید صالحی درباره عملکرد لوکادیا در بازی با تراکتور گفت: تعداد زیادی از بازیکنان پرسپولیس خوب نبودند. تراکتوری‌ها دوندگی زیادی داشتند و روزنه دفاعی خود را بسته بودند و اجازه حمله کردن به پرسپولیسی‌ها را ندادند. همچنین آن‌ها به لوکادیا اجازه ندادند که  از شگرد خود استفاده کند و به سمت دروازه بچرخد و گل بزند.

او در پایان گفت: در چنین بازی‌هایی هر تیمی که از اشتباه اول حریف استفاده کند برنده بازی می‌شود. تراکتوری‌ها هم از اشتباه پرسپولیسی‌ها بهره بردند و گل زدند و در نهایت بازی را پیروز شدند.

نظر شما