شناسهٔ خبر: 56474905 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

استاد دانشگاه:

تالیفات علمی حوزه دفاع مقدس تاثیرگذارتر است

«جعفری» گفت: موضوعات علمی دفاع مقدس در دراز مدت تاثیرگذار خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان، نشست هیأت اندیشه‌ورزی اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس استان زنجان به همراه رونمایی از کتاب «ابعاد حقوقی دفاع مقدس» به تالیف «محمدرضا محمدی» امروز با حضور اساتید دفاع مقدس و اساتید دانشگاهی در سالن جلسات شهید شهریاری دانشگاه آزاد اسلامی زنجان برگزار شد.

 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان در این جلسه با اشاره به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی در حوزه دفاع مقدس اظهار کرد: یکی از این فعالیت‌ها حوزه چاپ و نشر است.

سید «شمس‌الدین موسوی» با اشاره به اینکه تالیفات دفاع مقدس رو به بهبود و افزایش کیفیت است، بیان کرد: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان در این حوزه حمایت خود را از اندیشمندان و مولفان انجام می‌دهد. 

 «غلامرضا جعفری» پیشکسوت دفاع مقدس و استاد حقوق دانشگاه با اشاره به اینکه امیدواریم تالیفات در حوزه دفاع مقدس قوی‌تر شود، بیان کرد: امید است این پیشرفت چه در حوزه خاطره‌گویی و چه در حوزه مبانی علمی و تحقیقی روی دهد.

وی با اشاره به اینکه محمدرضا محمدی یکی از نویسندگانی است که در آینده در حوزه دفاع مقدس موفق‌تر خواهد شد، تصریح کرد: با پشتکار و علاقه وی در آینده قلم روان‌تری خواهد داشت.

استاد دانشگاه با اشاره به اینکه در زمینه موضوعات علمی دفاع مقدس در دراز مدت تاثیرگذار خواهد بود، بیان کرد: کشور در این حوزه فعالیت خود را آغاز کرده و امیدواریم جایگاه استان زنجان در این زمینه مطلوب باشد.

وی با اشاره به اینکه در زمینه پرداخت علمی در کل در کشور خلا و کمبود داریم، عنوان کرد: آیندگان به مبانی علمی دفاع مقدس نیاز دارد.

وی تاکید کرد: مبادی احساسی شاید تاثیر کوتاه داشته باشد ولی مبادی علمی تاثیر طولانی مدتی خواهد داشت و باید در این زمینه ورود جدی داشت.

انتهای پیام/

نظر شما