شناسهٔ خبر: 56474785 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

جواب رد به بارسا؛ جانشین بوسکتس از سوسیداد نمی‌آید

در اسپانیا گفته می‌شود مارتین زوبیمندی هدف بارسلونا برای جانشینی سرخیو بوسکتس است ولی صحبتهای اخیر این بازیکن سوسیداد نشان می‌دهد او تمایلی برای پیوستن به بارسا ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپورت اخیرا شایعات درباره هدف بارسلونا برای جانشینی سرخیو بوسکتس را تایید کرد و گفت باشگاه کاتالان مارتین زوبیمندی، ستاره جوان اسپانیایی و ملی‌پوش سوسیداد، را به این منظور در نظر گرفته‌اند.

اسپورت می‌گوید بوسکتس قصدی برای تمدید قرارداد خود با بارسا ندارد و احتمالا با ترک این باشگاه راهی آمریکا می‌شود تا فوتبالش را در لیگ MLS ادامه دهد. این روزنامه معتقد است گزینه اول بوسکتس در آمریکا اینتر میامی خواهد بود.

این روزنامه شایعات درباره جانشین بوسکتس را تایید کرد و گفت هدف اول بارسلونا برای پر کردن جای خالی او مارتین زوبیمندی از سوسیداد است. این هافبک دفاعی که به تیم ملی اسپانیا هم دعوت شده توجه مدیران بارسا را به خود جلب کرده و آنها برای جذب او مصمم هستند.

اما زوبیمندی در این باره نظر دیگری دارد. او امروز در مصاحبه‌ای با رادیو کادنا سِر گفت:" من در سوسیداد شرایط خوبی دارم و قصدم این است که قراردادم را تمدید کنم. هدف من فقط و فقط سوسیداد است".

صحبت‌های او بدون شک پاسخی به بارسلونا است. زوبیمندی در حال حاضر با سوسیداد تا سال 2025 قرارداد دارد و درخواست او برای تمدید زودهنگام به این معنی است که این هافبک اسپانیایی قصد دارد مانع از تلاش دیگر باشگاه‌ها برای جذبش بشود. به این ترتیب، بارسا برای جانشینی بوسکتس باید به فکر دیگری باشد.

نظر شما