شناسهٔ خبر: 56447691 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرمانده قرارگاه قدس ‌سپاه:

‌از گروهک‌های تروریستی انتقام سختی خواهیم گرفت

سردار سرتیپ پاسدار محمد کرمی گفت: نیروهای امنیتی‌، اطلاعاتی، نظامی و انتظامی سیستان و بلوچستان امنیت و آرامش مردم را خط قرمز خود می‌دانند.

صاحب‌خبر -

سردار سرتیپ پاسدار محمد کرمی در حاشیه مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی زاهدان گفت: نیرو‌های امنیتی، اطلاعاتی، نظامی و انتظامی سیستان و بلوچستان امنیت و آرامش مردم را خط قرمز خود می‌دانند و بدون شک انتقام سختی در انتظار تروریست‌ها خواهد بود و تعدادی از این‌ها دستگیر شدند و به زودی تعداد افراد و سلاح‌هایی که به‌کار می‌بردند را خواهیم دید.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه به فضل الهی و با توکل به خدا و با همت مردم سیستان و بلوچستان امنیت کاملا در استان برقرار است، افزود: به هیچ‌کسی اجازه نمی‌دهیم امنیت کشور و امنیت مردم عزیر و بزرگوار ما را مورد خدشه قرار دهد.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران هرگونه تهدید علیه امنیت مردم کشور به سیستان و بلوچستان را با قاطعیت، صلابت و شجاعت پاسخ خواهند داد، تصریح کرد: نیرو‌های جان بر کف انتظامی و امنیتی برای تأمین امنیت ملت بزرگ ایران، از بذل جان و خون خود دریغ ندارند و به مزدوران و ایادی وابسته به استکبار و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اجازه شرارت و شیطنت نخواهند داد.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیرو زمینی سپاه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در حادثه تروریستی روز جمعه زاهدان مردم هوشیاری خود را مانند همیشه حفظ کردند و با معاندان همراهی صورت نگرفت، خاطرنشان کرد: این شهدا تقدیم تامین امنیت پایدار منطقه شد و هرگز اجازه نخواهیم داد که تفاله‌های ا‌ستکبار خللی به یه سرکردگی اسرائیل جنایتکار و آمریکا که در راس این فتنه‌ها قرار دارد به امنیت مردم خللی وارد کنند و آن‌ها هرگز در این استان با وحدت شیعه و سنی به مقاصد خود نخواهند رسید.

نظر شما