شناسهٔ خبر: 56445249 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو ۱۰ مهر ۱۴۰۱

دلار امروز یکشنبه ۱۰ مهر در صرافی ملی ۲۸ هزار و ۸۴۵ تومان عرضه شد. ارزش هر گرم طلا ۱۸ عیار به یک میلیون و ۳۷۴ هزار رسید و سکه امامی ۱۵ میلیون و ۲۱۰ هزار فروخته شد

صاحب‌خبر -

فرارو - قیمت دلار امروز یکشنبه ۱۰ مهر در صرافی ملی با افزایش ۲۰ تومانی به ۲۸ هزار و ۸۴۵ تومان رسید. یورو با همین نرخ عرضه شد و درقیاس با دیروز رشد قیمت ۲۰ تومانی را تجربه کرد. در بازار طلا هر گرم طلا ۱۸ عیار بدون تغییر نسبت به عصر دیروز یک میلیون و ۳۷۴ هزار تومان معامله شد. قیمت سکه امامی با افت ۸۵ هزار تومانی به ۱۵ میلیون و ۲۱۰ هزار تومان تنزل پیدا کرد اما ارزش سکه تمام بهار آزادی و گرمی به ترتیب ۵۰ و ۱۰۰ هزار تومان رشد داشته است.

قیمت ارز در صرافی ملی

قیمت دلار امروز یکشنبه ۱۰ مهر در صرافی ملی به ۲۸ هزار و ۸۴۵ تومان رسید و نسبت به دیروز ۲۰ تومان افزایش پیدا کرد. صرافی ملی نرخ فروش یورو را هم مثل دلار، ۲۸ هزار و ۸۴۵ تومان اعلام کرد که این رقم رشد ۱۰ تومانی ارزش یورو درقیاس با صبح دیروز را نشان می‌دهد.

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی

انواع ارز پنجشنبه شنبه یکشنبه
دلار 28 هزار و 810 تومان 28 هزار و 825 تومان 28 هزار و 845 تومان
یورو 28 هزار و 810 تومان 27 هزار و 835 تومان 27 هزار و 845 تومان

قیمت طلا ۱۸ عیار

قیمت طلا ۱۸ عیار امروز یکشنبه ۱۰ مهر درجریان اولین خرید و فروش‌های بازار یک میلیون و ۳۷۴ هزار تومان به‌ثبت رسید. این رقم تفاوتی با معاملات عصر دیروز نداشت، اما درقیاس با پنجشنبه هفته قبل شاهد رشد ۴۵ هزار تومانی نرخ طلا ۱۸ عیار هستیم.

تغییر قیمت طلا ۱۸ عیار

پنجشنبه شنبه یکشنبه
یک میلیون و 329 هزار تومان یک میلیون و 374 هزار تومان یک میلیون و 374 هزار تومان

قیمت انواع سکه

قیمت سکه امامی امروز یکشنبه ۱۰ مهر در نیمه اول معاملات کاهش پیدا کرد، اما سایر سکه‌ها نسبت به دیروز گران‌تر فروخته شدند. قیمت سکه امامی با افت ۸۵ هزار تومانی به ۱۵ میلیون و ۲۱۰ هزار تومان رسید. سکه تمام بهار آزادی یا همان طرح قدیم صبح امروز ۱۴ میلیون و ۳۵۵ هزار تومان فروخته شد که این رقم افزایش ۱۰۰ هزار تومانی ارزش سکه تمام بهار آزادی را نشان می‌داد. قیمت سکه گرمی به همین اندازه رشد داشت به سه میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید.

تغییر قیمت انواع سکه

انواع سکه پنجشنبه شنبه یکشنبه
امامی 14 میلیون و 460 هزار تومان  15 میلیون و 295 هزار تومان  15 میلیون و 210 هزار تومان 
طرح قدیم 13 میلیون و 650 هزار تومان 14 میلیون و 255 هزار تومان 14 میلیون و 355 هزار تومان
گرمی دو میلیون و 962 هزار تومان سه میلیون تومان سه میلیون و 100 هزار تومان

نظر شما