شناسهٔ خبر: 56439236 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

وزیر کشور:‌

ایران اسلامی همچون همیشه ضربه محکمی بر گروهک‌های تروریستی وارد خواهد کرد

وحیدی با اشاره به اینکه در چهار دهه گذشته، مردم همیشه با قدرت در میدان بوده‌اند گفت: ایران اسلامی با اتکا به مردم، ضربه محکمی بر مزدوران گروه‌های تروریستی و تجزیه‌طلب وارد خواهد کرد.

صاحب‌خبر -


احمد وحیدی وزیر کشور و رئیس ‌شورای امنیت کشور در آئین گرامیداشت روز آتش‌نشان گفت: ایران اسلامی با اتکا به مردم و با نشاط و امید روزافزون به آینده، همه نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند و همچون همیشه ضربه محکمی بر دهان مزدوران گروه‌های تروریستی و تجزیه‌طلب وارد خواهد ساخت.
وی افزود: در چهار دهه گذشته، مردم همیشه با قدرت در میدان بوده‌اند و صحنه‌های باشکوهی از حضور همه‌جانبه مردم، جوانان و خانواده‌ها را در این مرز و بوم شاهد بوده‌ایم که نشان از امید به آینده‌ای بسیار پرافتخار، پر عزت و پرعظمت است.
وزیر کشور همچنین از بانوان آتش‌نشان تقدیر کرد و ادامه داد: زنان و دختران پر افتخار و عفیف ما، ضمن ارتباط با خدا، پیامبر(ص) و اهل بیت(ع)، در همه عرصه‌های اجتماعی حضور فعالی دارند. همه عالم باید نسبت به این مسئله آگاه شوند که بانوان ایرانی در عرصه آتش‌نشانی و در سایر عرصه‌ها حضور دارند و افتخار آفرینند.
وزیر کشور روحیه آتش‌نشانان عزیز کشور را شجاعت، رشادت، فداکاری و ایثارگری برشمرد و اظهار کرد: در طول یک سال گذشته در بلایای مختلف از نزدیک در جریان فداکاری‌های همکاران آتش‌نشانی بودم. اگر بخواهیم از قهرمانان اسم ببریم یکی از نزدیک‌ترین حوزه‌های قهرمانی، آتش‌نشانان عزیز کشور هستند و آنهایی که جانشان را برای رفاه، آسایش و سلامت مردم خود به خطر می‌اندازند.
وی آتش‌نشانان را قهرمانان بی‌ادعا توصیف کرد و گفت: در تبیین فعالیت آتش‌نشانان باید توجه داشت که در چه شرایط سخت، با چه فشار و مشکلاتی، کار می‌کنند و در عین حال با تسلط بر روح و روان خود، دیگران را آرامش می‌بخشند و با نگاهی ژرف‌اندیش به حل مسئله‌ای که می‌تواند با جان انسان‌ها سر و کار داشته باشد، می‌پردازند.
وی با اشاره به حوادثی چون سیل تابستان امسال در منطقه امامزاده داوود تهران، یادآور شد: در این حادثه آتش‌نشانان تهران با تمام توان و ظرفیت وارد عمل شدند و امروز آتش‌نشانان تهران آنچنان قوی هستند که علاوه‌بر شهر تهران، آمادگی اجرای ماموریت در سایر نقاط کشور را هم دارند.
وحیدی با اشاره به رشادت‌های آتش‌نشانان کشور، گفت: آن موقع که مردم خواب هستند، چشم عزیزان برای حفاظت از مردم در برابر حوادث مختلف بیدار است و آماده کمک و امدادرسانی هستند.

نظر شما