شناسهٔ خبر: 56435918 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

توسعه زیرساخت‌های گردشگری استان سمنان

توسعه کیفی و کمی زیرساخت‌های گردشگری در استان سمنان با جذب سرمایه‌گذار به‌خوبی دنبال می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، استان سمنان جاذبه‌های تاریخی و گردشگری بسیاری را در خود جای داده است. طبیعت بکر، آب‌های روان، جنگل، کویر، آسمان پرستاره و بناهای تاریخی فاخر ازجمله جاذبه‌های این استان است که می‌توان از آن به‌عنوان قاره‌ای کوچک و با تنوع اقلیمی و آب و هوایی بالا و مقصدی تازه و بکر برای گردشگران یاد کرد.

در کنار این جاذبه‌ها، زیرساخت‌های قابل‌توجهی نیز در جای‌جای این استان برای پذیرش و اسکان گردشگران فراهم شده است.

همچنین توسعه کیفی و کمی زیرساخت‌های گردشگری در این استان با جذب سرمایه‌گذار به‌خوبی دنبال می‌شود.

به مناسبت فرارسیدن هفته گردشگری، گزارشی از دستاوردها، برنامه‌ها و اولویت‌های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان در حوزه گردشگری و سرمایه‌گذاری در نوشته مهدی قاسم‌زاده، سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان ارائه می‌شود.

وی می‌گوید: انجمن میراث فرهنگی استان سمنان به ریاست استاندار سمنان و پس از ابلاغ دستور وزرای کشور و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تشکیل شد.

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان بیان کرد:‌ استاندار سمنان، رئیس انجمن، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان، قائم‌مقام و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان به‌عنوان دبیر انجمن میراث فرهنگی استان سمنان فعالیت خواهند داشت.

قاسم‌زاده گفت: انجمن حرفه‌ای اقامتگاه‌های بوم‌گردی و سنتی استان سمنان و کمیته‌های گردشگری استان سمنان نیز تشکیل شده‌اند.

انتهای پیام/74002/م/

نظر شما