شناسهٔ خبر: 56435894 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

کلن 3-2 دورتموند؛ فرصت صدرنشینی از دست رفت

دورتموند عملکرد خوبی برابر کلن نداشته و 2-3 در خانه کلن شکست خورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند در شبی که می توانست به صورت موقت به صدر جدول بوندسلیگا دست پیدا کند، در خانه کلن 2-3 برابر این تیم مغلوب شد و یک فرصت خوب دیگر را از دست داد.

دورتموند بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و با ارسال جود بلینگام و ضربه دونیل مالن از سمت چپ محوطه جریمه می توانست به گل اول دست یابد، اما دروازه بان کلن شوت او را مهار کرد.
در اواسط نیمه اول این دورتموند بود که به گل رسید. روی پاس جود بلینگام، یولین برانت در مرکز محوطه جریمه کلن صاحب توپ شده و با ضربه ای دقیق به وسط دروازه، توانست گل اول تیمش را به ثمر برساند. 

در دقیقه 49 و با ارسال رافائل گوئریرو بود که دورتموند موقعیت خوبی برای زدن گل دوم داشت، اما ضربه سر نیکلاس سوله راهی به دروازه نیافت و نیمه نخست با همان برتری 0-1 دورتموند به اتمام رسید.

اما کلن نیمه دوم را هجومی شروع کرده و در دقیقه 53 به گل تساوی دست یافت. روی پاس لینتون ماینا، فلورین کاینز در مرکز محوطه جریمه دورتموند صاحب فرصت شده و با ضربه ای تماشایی گل اول را به ثمر رساند.

اما حملات کلن ادامه یافت و این تیم خیلی زود به گل دوم رسید. روی ارسال کرنر از سوی فلورین کاینز، استفن تیگس در مرکز محوطه به پرواز درآمده و با ضربه سر توانست گل دوم کلن را به ثمر برساند. اما این پایان کار نبود و در دقیقه 71 کلن باز هم موفق به گلزنی شد. دژان لیوبیچیچ در پشت محوطه دورتموند به توپ رسید و با ضربه ای تماشایی موفق شد زننده گل سوم تیمش لقب بگیرد.

دورتموند برای بازگشت به بازی تلاش کرده و در دقیقه 85 این بنو اشمیتز بود که به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و دورتموند به گل دوم رسید. در ادامه تلاش دورتموند برای زدن گل تساوی بی نتیجه بود و این تیم 2-3 برابر کلن شکست خورد.

نظر شما