شناسهٔ خبر: 56435818 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

وزیر کشور:

افزایش حقوق و مزایای رفاهی آتش نشان ها به صورت جدی دنبال می‌شود

وزیر کشور گفت: روند تقویت تجهیزات و لجستیک آتش نشانان و افزایش حقوق و مزایای رفاهی آنها با جدیت تمام انجام می‌شود.

صاحب‌خبر -

احمد وحیدی وزیر کشور در آئین گرامیداشت روز آتش نشان از آتش نشانان و خانواده های آنها قدردانی کرد و گفت: در چهار دهه گذشته، مردم همیشه با قدرت در میدان بوده‌اند و صحنه‌های باشکوهی از حضور همه جانبه مردم، جوانان و خانواده‌ها را در این مرز و بوم شاهد بوده‌ایم که نشان از امید به آینده‌ای بسیار پرافتخار، پر عزت و پرعظمت است.

به گزارش مهر، وزیر کشور همچنین از بانوان آتش نشان تقدیر کرد و ادامه داد:

*زنان و دختران پر افتخار و عفیف ما، ضمن ارتباط با خدا، پیامبر (ص) و اهل بیت (ع)، در همه عرصه‌های اجتماعی حضور فعالی دارند. همه عالم باید نسبت به این مساله آگاه شوند که بانوان ایرانی در عرصه آتش نشانی و در سایر عرصه‌ها حضور دارند و افتخار آفرینند.

*در طول یک سال گذشته در بلایای مختلف از نزدیک در جریان فداکاری‌های همکاران آتش نشانی بودم.

*اگر بخواهیم از قهرمانان اسم ببریم یکی از نزدیک‌ترین حوزه‌های قهرمانی، آتش نشانان عزیز کشور هستند و آنهایی که جانشان را برای رفاه، آسایش و سلامت مردم خود به خطر می‌اندازند.

آتش‌نشانان چشمان بیدار جامعه در حوادث گوناگون

*در تبیین فعالیت آتش نشانان باید توجه داشت که در چه شرایط سخت، با چه فشار و مشکلات، کار کنند و در عین حال با تسلط بر روح و روان خود، دیگران را آرامش می‌بخشند و با نگاهی ژرف‌اندیش به حل مسأله‌ای که می‌تواند با جان انسان‌ها سر و کار داشته باشد، می‌پردازند.

*همه بدانند که قهرمانان کسانی هستند که به هنگام نیاز مردم، سر از پا نشناخته و در خدمت مردم باشد، نه کسانی که به جای اینکه در خدمت مردم باشند، طلبکار هستند و به دنبال منافع خود باشند.

*قهرمانان کسانی هستند که با رویکرد عملی و ارائه جان که مهم‌ترین سرمایه است در خدمت باشند و برای همین بایستی به وجود آتش نشانان پر افتخار کشور ببالیم و از آنها تکریم کنیم.

*در این حادثه آتش نشانان تهران با تمام توان و ظرفیت وارد عمل شدند و امروز آتش نشانان تهران آنچنان قوی هستند که علاوه بر شهر تهران، آمادگی اجرای مأموریت در سایر نقاط کشور را هم دارند.

*در حال حاضر در ۱۱۰ شهر کشور و در هزار و ۸۵ ایستگاه با بیش از ۲۳ هزار نفر آماده فعالیت و خدمت هستند و سالانه بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار عملیات دارند که نشان از تلاش شبانه روزی و جهادی این عزیزان است.

*آن موقع که مردم خواب هستند، چشم عزیزان برای حفاظت از مردم در برابر حوادث مختلف بیدار است و آماده کمک و امداد رسانی هستند.

*افزایش حقوق و مزایای رفاهی فعالان آتش نشانی هم به صورت جدی دنبال می‌شود و موضوع عنوان پرافتخار شهادت برای فعالان این عرصه در دستور کار است.

*روند تقویت تجهیزات و لجستیک آتش نشانان با جدیت تمام انجام می‌شود.

*ایران اسلامی با اتکا به مردم و با نشاط و امید روز افزون به آینده، همه نقشه‌های دشمنان را نقش برآب می‌کند و همچون همیشه ضربه محکمی بر دهان مزدوران گروه‌های تروریستی و تجزیه طلب وارد خواهد ساخت.

نظر شما