شناسهٔ خبر: 56435316 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

لاله افتخاری:

دشمنان در پوشش سلبریتی یا هر کسی به نظام ضربه می زنند

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: مردم اگر اعتراض داشته باشند آن را به صورت نرم بیان می‌کنند؛ اینطور نیست که علیه سرمایه ‌های خودشان اقدامی انجام دهند.

صاحب‌خبر -

​لاله افتخاری عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت و گویی در خصوص اعتراضات اخیر مردمی در شهرهای مختلف بعد از فوت مهسا امینی به صحبت پرداخت.

به گزارش فارس، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت:

*اغتشاشاتی که اخیرا صورت گرفته کارِ افراد تجزیه طلب بود؛ کسانی که از اولِ انقلاب و حتی پیش از آن آرزوی تجزیه ایران را داشتند و مترصد فرصتی بودند تا با پررنگ کردن افکار تجزیه طلبانه، دیدگاه‌های قومیتی و مسائلی از این دست به اهداف خود برسند. 

*این افراد خواستند از فرصت پیش آمده استفاده کنند و برخلاف اینکه تمام تلاششان را انجام دادند و عده‌ای هم به آنها کمک کردند ولی الحمدالله موفق نشدند.

*تا پیش از این مردم در تعزیه شمر و یزید را می‌دیدند ولی اینبار به صورت عینی و واقعی عملکرد شمر و یزید را دیدند؛ به آتش کشیدن‌ها، مردم‌کشی‌ها و هر اقدام غیرانسانی دیگری که امکان داشت، از آشوبگران سر زد.

*مردم دیدند عده‌ای هرکاری که خواستند انجام دادند؛ اینها مردم نبودند عده‌ای مزدور بودند که در خیلی از جاها اقداماتی انجام دادند مثلا اگر در دانشگاه کاری کردند دانشجو نبودند.  

*مردم اگر اعتراض داشته باشند آن را به صورت نرم بیان می‌کنند؛ اینطور نیست که علیه سرمایه ‌های خودشان اقدامی انجام دهند. نام این افراد را نمی‌توان مردم گذاشت اینها فرصت طلب یا مزدورانی هستند که پول گرفته‌اند تا چنین کارهایی را انجام دهند. در طول تاریخ هم این قبیل افراد زیاد بودند؛ هرجا که حق باشد باطل هم از نیروهای خودش در پوشش دیگران استفاده می کند تا به اهدافش برسد.

*دشمنان می‌خواهند در پوشش دیگران به اهداف خود برسند؛ این افراد می‌توانند سلبریتی باشند یا هرکس دیگری که از این نظام به اسم و رسمی رسیده باشند، مهم این است که مردم ما بصیرت داشته باشند.

*مردم باید هوشیار باشند و فریب شعارها و جنجال‌ها را نخورند، باید بدانیم این افراد خیرِ هیچ کس را نمی خواهند و سلبریتی ها فهمشان را راجع به این موضوع باید نشان دهند.

نظر شما