شناسهٔ خبر: 56435282 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

نتایج دیدارهای گروه دوم جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۲ آسیا

با انجام دو دیدار پایانی در گروه دوم مسابقات جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۲ آسیا، تاجیکستان با برتری برابر حریف خود به دور حذفی راه یافت و ازبکستان در بازی تشریفاتی پیروز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _شنبه نهم مهرماه_ روز پنجم شانزدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا در سال ۲۰۲۲ به میزبانی کویت با انجام دو دیدار پایانی گروه دوم مسابقات پیگیری شد و در نهایت تیم‌ملی تاجیکستان به‌عنوان دومین تیم پس از ازبکستان راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد.

نتایج دو بازی پایانی گروه دوم به‌شرح زیر به‌دست آمد:

تاجیکستان ۸ - ترکمنستان ۵

در نخستین بازی گروه دوم، امروز از ساعت ۱۱ ظهر به‌وقت محلی، تیم‌های ملی تاجیکستان و ترکمنستان در مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند و در پایان شاگردان وحیدوف پایراف در تاجکستان با پیروزی در یک‌بازی پرگل، شش امتیازی شدند و پس از ازبکستانِ از پیش صعود کرده، به‌عنوان دومین تیم گروه دوم جواز حضور در مرحله یک‌چهارم نهایی را دریافت کردند.

ازبکستان ۶ - بحرین یک

آخرین دیدار مرحله‌گروهی در گروه دوم، با تقابل تیم‌های ملی ازبکستان و بحرین، از ساعت ۱۴ به‌وقت کویت آغاز شد و ازبکستان که با دو پیروزی صعود خود به مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌ها را قطعی کرده بود در دیداری تشریفاتی با نتیجه ۵ بر صفر از سد بحرین گذشت.

بدین ترتیب تیم‌ملی ازبکستان با سه پیروزی و ۹ امتیاز به‌عنوان صدرنشین و سپس تاجیکستان با دو پیروزی، یک شکست و شش امتیاز راهی دور حذفی شدند. ترکمنستان و بحرین نیز با یک تساوی و تحمل دو شکست از گردونه رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا کنار رفتند.

نظر شما