شناسهٔ خبر: 56434139 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار اصفهان:

بهترین راه مقابله در جنگ نرم، تقویت روحیه ایثار و شهادت است

اصفهان - ایرنا - استاندار اصفهان گفت: بهترین راه مقابله و پیروزی در جنگ نرم علیه دشمنان که در سال‌های اخیر نیز افزایش یافته، توجه هرچه بیشتر به مقوله ایثار و شهادت و تقویت آن است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدرضا مُرتضوی، عصر شنبه در شورای سیاستگذاری کُنگره بزرگداشت ٢۴ هزار شهید استان اصفهان در استانداری افزود: در مسیر مقابله با دشمنان هیچ راهی جز راه یاد شده وجود ندارد که همواره نیز باید بر استمرار آن تاکید کنیم.

وی اضافه کرد: این روزها همگان بر نقش و تاثیر پرداختن به شهدا و ایثارگری اذعان دارند بنابراین ما نیز باید در این راه بیش از گذشته پُرقدرت ظاهر شویم.

استاندار اصفهان ادامه داد: هر کجا در عرصه‌های مختلف ایثار و شهادت بهتر وارد شدیم و در راه تقویت این فرهنگ کوشا بودیم خداوند نیز بهترین نعمات را به ما داده است.

مرتضوی اظهار داشت: هر کجا و هر زمان که از مرام و منش شهدا و ایثارگران فاصله گرفتیم، آن توفیقاتی را که باید بدست می‌آوردیم، از دست  دادیم.

وی گفت: یکی از بهترین راهکارها برای ایجاد حس تعلق و ارائه آموزه‌های مرتبط با دوران دفاع مقدس و شهادت و ایثار به نسل جوان، برگزاری کُنگره‌های مرتبط است که می‌تواند نقش قابل توجهی در ارائه اطلاعات و حقایق هشت سال جنگ تحمیلی و تحکیم فرهنگ آن داشته باشد.

استاندار اصفهان با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی برای برگزاری هرچه بهتر این کنگره تصریح کرد: همگان باید از چنین برنامه‌های فرهنگی نهایت استفاده را ببرند.

به گزارش ایرنا، کُنگره بزرگداشت ۲۴ هزار شهید استان اصفهان قرار است سال آینده در شهر اصفهان برگزار شود.

نظر شما