شناسهٔ خبر: 56432199 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

رییس کل دادگستری استان اصفهان خبر داد؛

تشکیل شعبه‌های ویژه برای رسیدگی به پرونده اغتشاشگران در اصفهان

موج نیوز

رییس کل دادگستری استان اصفهان از تشکیل شعبه‌های ویژه برای رسیدگی به پرونده افراد دستگیر شده در اغتشاش‌های اخیر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری گفت: رسیدگی به پرونده افرادی که در اغتشاش‌های حضور و تاثیر داشته‌اند در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار گرفته است تا رسیدگی‌ها با سرعت و دقت بیشتری انجام شود.

وی اظهار داشت: امنیت پایدار، مرهون خون شهدا، فداکاری آزادگان، جانبازان و جان‌برکفان مدافع امنیت است و خط قرمز نظام و دستگاه قضایی است.

رییس کل دادگستری استان اصفهان افزود: هر کس در هر جایگاه و با هر نیتی که قصد تجاوز و خدشه وارد کردن به این امنیت را داشته باشد هدف قاطع‌ترین برخوردها و اقدامات دستگاه‌های امنیتی، نظامی و قضایی قرار خواهد گرفت.

وی امنیت پایدار را  به‌عنوان یکی از مهمترین دستاوردهای دفاع مقدس معرفی کرد و افزود: روحیه ایثار، ایستادگی و شهادت در کنار بصیرت و دشمن‌شناسی که همه زاییده فرهنگ پربار دفاع مقدس است رقم زننده امنیتی پایدار در پهنه نظام مقدس جمهوری اسلامی شده که با وجود تمام غرض‌ورزیها و دشمنی‌های بدخواهان نظام، همچنان استوار و پای برجاست.

حجت‌الاسلام جعفری، بر لزوم تبیین عظمت، دستاوردها و برکات دفاع مقدس تاکید و بیان داشت: دفاع مقدس با تمام دست‌آوردها، برکات و عظمتی که داشته آنچنان که شایسته است در جامعه به خصوص برای جوانان و نوجوانان بازتاب داده نشده و به فرموده رهبر معظم انقلاب، این وظیفه بیشتر بر عهده نقش‌آفرینان و یادگاران دفاع مقدس است.

رییس کل دادگستری استان اصفهان تثبیت جایگاه انقلاب اسلامی را از برکات دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: در کنار حضور پر شور مردم و رهبری عالمانه امام خمینی (ره) و امام خامنه ای، دفاع مقدس در تثبیت و ماندگاری انقلاب تازه به ثمر نشسته نقشی برجسته داشته است.

 

نظر شما