شناسهٔ خبر: 56431902 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پیکرهای مطهر ۳ شهید حادثه تروریستی زاهدان فردا تشییع می‌شود/ شهادت یک بسیجی دیگر

پیکرهای مطهر ۳ شهید پاسدار و بسیجی فردا صبح ساعت ۹.۳۰ دقیقه صبح در زاهدان تشییع می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، ‌پیکرهای مطهر سرهنگ پاسدار سیدحمیدرضا هاشمی، پاسدار شهید محمد امین آذرشکر و بسیجی شهید محمد امین عارفی از شهدای حادثه تروریستی روز گذشته زاهدان، فردا ساعت 9.30 دقیقه صبح از میدان امام حسین (ع)  تا گلزار شهدای این شهرستان تشییع می‌شود.

شهید آذرشکر و شهید عارفی در گلزار شهدای زاهدان تدفین و پیکر شهید هاشمی روز دوشنبه در کرمان تشییع و تدفین می‌شود.

امشب مراسم وداع با پیکر شهدا در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان بعد از نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد.

همچنین روابط عمومی قرارگاه سپاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق نیز دقایقی قبل اعلام کرد با شهادت یکی از بسیجیان طرح امنیت اهل سنت در پی حوادث تروریستی روز جمعه زاهدان، تعداد شهدای این حادثه به 4 تن افزایش یافت.

سعید برهان‌زهی‌ریگی از بسیجیان اهل سنت طرح امنیت ‌ در شهرستان زاهدان در پی جراحات وارده امروز شنبه به شهادت رسید. 

به گزارش تسنیم، اشرار مسلح ‌ظهر روز گذشته در زاهدان ‌با حمله به 3 کلانتری ‌‌‌و ایجاد رعب و وحشت برای مردم، اقدام به تیراندازی به‌سمت کلانتری 16 زاهدان کردند‌ و در برخی مناطق شهر نیز این آشوبگران چند لاستیک و سطل زباله را آتش زدند و یک نانوایی در منطقه‌ای دیگر ‌مورد هجوم اشرار مسلح قرار گرفت.

در ادامه اقدامات آشوبگرانه تروریست‌ها در شهر زاهدان، آنها یک ماشین آتش‌نشانی، یک پایگاه اورژانس و برخی اماکن دیگر را به آتش کشید‌ند که تلاش آنها برای ادامه اغتشاشات با حضور نیروهای امنیتی ناکام ماند.

رصد میدانی خبرنگار تسنیم از وضعیت صبح ‌امروز شهر زاهدان حکایت از برقراری امنیت کامل بعد از حوادث تروریستی دیروز دارد و نیروهای امنیتی در نقاط حساس و مبادی ورودی شهر مستقر هستند و عبور و مرور مردم به صورت عادی در حال انجام است و آنچه واضح است تلاش شبکه‌های معاند در راستای تداوم ناآرامی در استان سیستان و بلوچستان ناکام مانده است.

انتهای پیام/

نظر شما