شناسهٔ خبر: 56431303 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح:

ستمکاران جهان و مستکبرین عالم دچار فروپاشی هستند/ نسل جوان، آماده به سرانجام رساندن گام دوم انقلاب است

سردار شکارچی گفت: پرچم لا اله الا الله در عالم خواهد درخشید و به حول و قوه الهی امت واحده جهانی در بستر ظهور شکل خواهد گرفت و ستمکاران جهان و مستکبرین عالم دچار فروپاشی خواهند شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سردار «ابوالفضل شکارچی» سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح در گفت‌وگویی در تشریح دستاورد‌های دفاع مقدس به ویژه در حوزه دفاعی و امنیتی، اظهار داشت: با عرض سلام و ادب به محضر آقا امام زمان (عج) و نایب بزرگوارش مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و سلام و درود به ارواح طیبه شهدا‌ی انقلاب اسلامی شهدای دفاع مقدس شهدای دفاع از حرم و امنیت و سلامت کشور و به ویژه روح ملکوتی امام راحل هفته دفاع مقدس را به محضر همه امت اسلامی ملت شریف ایران خانواده‌های معظم شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس جانبازان ایثارگران آزادگان و همه دوستداران انقلاب اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

سردار شکارچی با بیان اینکه صلابت ایمان ملت قهرمان ایران دفاع مقدس را به پیروزی رساند، افزود: جنگ هشت ساله که توسط استکبار جهانی به نظام جمهوری اسلامی و ملت قهرمان و شریف ایران تحمیل شد، با دفاعی مقدس به نفع نظام و ملت شهید پرور ایران رقم خورد.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح با اشاره به روند رو به رشد، ترقی و پیروزی در دوران دفاع مقدس، بر ذلت، خواری و شکست دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس تأکید و تصریح کرد: هر چقدر که از ابتدای جنگ در روز‌های اول فاصله می‌گرفتیم قدرت جمهوری اسلامی روز به روز به واسطه مقاومت ملت قهرمان ایران و رهبری‌های هوشمندانه و حکیمانه حضرت امام (رضوان الله تعالی علیه) و شهدای بزرگوار بیشتر می‌شد.

سردار شکارچی با بیان اینکه دشمنان ما مسیرناکامی، ناامیدی و شکست را پیمودند، اضافه کرد: راهبرد «ما توانستیم» را در دوران دفاع مقدس به دشمنان اثبات کردیم. نشان دادیم، ملتی که با ایمان هست مقاوم، ایثارگر، ولایتمدار و معتقد به اسلام ناب محمدی (ص) و در یک کلمه ملتی که شهادت دارد، شکست ناپذیر است.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح ادامه داد: این ملت هرچقدر هم زیر فشار ظالمانه دشمن قرار بگیرد و به عبارتی یک جنگ جهانی هم بر آن تحمیل شود و تنها در میدان بماند در نهایت پیروز خواهد شد، این را به جهانیان ثابت کردیم و دنیا هم در واقع از اینکه ایران هشت سال در مقابل هجوم ناجوانمردانه ابرقدرت‌ها ایستادگی کرد و نهایتاً به پیروزی رسید متحیراست.

سردار شکارچی با اشاره به اینکه دشمنان ما همیشه در برآورد‌های خود در دشمنی با نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران، دچار خطای راهبردی می‌شوند، گفت: در واقع آن‌ها برآورد غلطی از ملت قهرمان ایران دارند.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح در تشریح دستاورد‌های دفاع مقدس، قدرت بازدارندگی، اقتدار بسیار بالای دفاعی امروز کشور و نیرو‌های مسلح را از دستاورد‌های مهم دوران دفاع مقدس برشمرد و بر انتقال تجارب دوران دفاع مقدس به ملت‌های آزاده جهان و ملت‌های مسلمان جهان به ویژه کشور‌های محورمقاومتبه عنوان دیگر دستاورد‌های این گنجینه ارزشمند در تاریخ کشور تأکید کرد و افزود: امروز ملت‌های مسلمان جهان بخصوص در کشور‌های منطقه با تمام توان و با قدرت در مقابل خوی تجاوزگری نظام سلطه و ایادی آن‌ها به ویژه در مقابل خوی تجاوزگری رژیم جعلی صهیونیستی ایستادگی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه رژیم جعلی صهیونیستی رو به فروپاشی است، تصریح کرد: تمام طرح‌های فرعونی و شیطانی نظام سلطه و رژیم جعلی صهیونیستی شکست خورده است و امروز ملت‌های مسلمان در تمام دنیا و به ویژه در منطقه غرب آسیا از یک روحیه و مقاومت بی نظیر و مقتدرانه برخوردار هستند و توانسته اند، دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی و دشمنان اسلام را در جهان به خواری و ذلت بکشاندند.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح با بیان اینکه ما در دوران دفاع مقدس یاد گرفتیم که باید روی پای خودمان بایستیم، اضافه کرد: امروز بدون کوچکترین وابستگی به نظام سلطه و ابرقدرت‌های جهان هر آنچه که نیاز مان باشد را برای دفاع تولید می‌کنیم وبا افتخار روی پای خودمان ایستاده ایم از هیچکس و از هیچ قدرتی در جهان اجازه نمی‌گیریم و یک کشور کاملاً مستقل و مقتدر هستیم و این اقتدار روز به روزدر حال افزایش است.

سردار شکارچی با اشاره به اینکه ما در سایه افتخارات دوران دفاع مقدس، کشورمان راساختیم، علم تولید کردیم، به فناوری‌های نوین و پیچیده دست یافتیم و عقب ماندگی‌های قرن‌های گذشته و تحمیلی از سوی مستکبران عالم و رژیم‌های دست نشانده و ذلیل آن‌ها را جبران کردیم، تصریح کرد: به برکت خون شهدای عزیز و مقاومت خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان انقلاب اسلامی و ملت غیور و قهرمان ایران، امروز یک کشور پیشرفته وقدرتمند هستیم.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح با بیان اینکه امروز جوانان کشور همچون دوران دفاع مقدس درصحنه حضور دارند، اضافه کرد: امروز جوانان و نوجوانان عزیز با استفاده از تجربه پیشکسوتان دوران دفاع مقدس آماده شده اند تا گام دوم انقلاب اسلامی را به سرانجام برسانند و اهداف عالیه گام دوم انقلاب اسلامی را محقق سازند.

سردار شکارچی با تأکید بر اینکه دشمنان انقلاب اسلامی دستپاچه شده اند، گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران در تمام عرصه‌ها مانند جنگ سخت ناکام شدند و توطئه‌ها و دسیسه‌های آن‌ها با شکست مواجه شد.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح با اشاره به اینکه دشمن امروز به جنگ تمام عیار و ناجوانمردانه نرم پناه آورده است، افزود: هدف دشمن در این میدان نبرد، جدا کردن جوانان ما از اعتقادات، ارزش‌ها و باور‌های دینی است.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح با بیان اینکه دشمنان در جنگ نرم می‌خواهند بین نوجوانان و جوانان ما با حاکمیت و نظام مقدس جمهوری اسلامی شکاف ایجاد کنند، تصریح کرد: البته کور خو انده اند، ملت ما، ملت آگاه و بصیری هستند و جوانان ما جوانانی هوشمند و آگاهی هستند حتماً به دشمنان انقلاب اسلامی اجازه نخواهند داد در جنگ نرم نیز موفق شوند و در این صحنه نیز دشمن شکست قطعی و بزرگی خواهد خورد و به فضل الهی دشمنان دراین عرصه شکست مفتضحانه‌ای را تجربه خواهند کرد.

سردار شکارچی اظهار داشت: پرچم لا اله الا الله در عالم خواهد درخشید و به حول و قوه الهی امت واحده جهانی در بستر ظهور شکل خواهد گرفت و ستمکاران جهان و مستکبرین عالم دچار فروپاشی خواهندشد.

منبع: خبرگزاری بسیج

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما