شناسهٔ خبر: 56430911 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

مشاوره پزشکی تصویری با سامانه ازپزشک

سلامتی از مهم‌ترین معیارهای انسان‌ برای ادامه حیات است و در کنار آن علم پزشکی از ارکان اصلی بقای انسان محسوب می شود.

صاحب‌خبر -

 سلامتی از مهم‌ترین معیارهای انسان‌ برای ادامه حیات است و در کنار آن علم پزشکی از ارکان اصلی بقای انسان محسوب می شود. با پیشرفت تکنولوژی این کار بسیار آسان‌ تر از قبل قابل انجام است، به نوعی که دیگر نیازی به نوبت دهی توسط پزشکان مطرح نیست و یا معطلی در مطب پزشکان ، ترافیک و آلودگی و یا نبودن دکتر متخصص در شهرهای دور افتاده که دست در دست هم داده و  به دردهای دیگر بیمار اضافه می شود. استفاده از اینترنت و تکنولوژی های موجود در دنیای امروزی می توانند برای ساده تر کردن مسائل روزمره زندگی استفاده شوند.

دریافت بهترین خدمات سامانه مشاوره پزشکی تصویری با سامانه ازپزشک

11

با توجه به وجود همین امکانات است که می توانید برای استفاده از خدمات مشاوره پزشکی در خانه بمانید، از تلفن همراه، تبلت یا کامپیوتر شخصی خود استفاده کنید و در رابطه با مسائلی که باعث نگرانی تان می شود به صورت اینترنتی با کارشناسان و پزشکان صحبت کنید و از آنها ویزیت پزشک آنلاین بگیرید. در خانه ماندن ٬ باعث جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه می شود. مخصوصا اگر کهولت سن داشته باشید قطعا رفت و آمد و انتظار برایتان سخت می شود.

اینجاست که خدمات مشاوره پزشک تصویری  می تواند نجات بخش بسیاری از بیماران و همچنین جلوگیری از هر چه بیشتر شدن شیوع بیماری ها گردد. شما با داشتن مشاوره آنلاین پزشکی و ویزیت پزشک آنلاین در سامانه ازپزشک ٬ دیگر نیازی به صرف وقت و هزینه برای مراجعه حضوری به مطب پزشک نخواهید داشت. همچنین دیگر نیازی نیست ساعت ها ترافیک را تحمل کنید، در مطب دکتر نوبت بگیرید و منتظر بمانید تا نوبت ویزیت شما شود.

 با خیال راحت در خانه بمانید و مسائل پزشکی و مشکلات خود را با دکتر مورد نظر در میان بگذارید. شما با استفاده از خدمات پزشکی ازپزشک می توانید به راحتی و به صورت آنلاین تمام مشکلات را با ارتباط صوتی و یا حتی تصویری در میان بگذارید و نسخه الکترونیکی دریافت کنید.

دریافت خدمات مشاوره پزشکی تصویری با سامانه ازپزشک

در مشاوره پزشک تصویری به صورت آنلاین، تنها در صورتی که به ویزیت حضوری نیاز باشد، پزشک آنلاین مشاور، شما را به پزشک متخصص دیگری ارجاع می دهد و یا نوبت ویزیت حضوری جهت مراجعه به مطب پزشک را در اختیارتان می گذارد.

پس با آرامش خاطر و با نصب اپلیکشن ازپزشک، در تلفن همراه خود یک پزشک داشته باشید تا بتوانید  در صورت نیاز به او مراجعه کرده و از هدر دادن زمان خود در مطب ‌های پزشکی و یا بیمارستان‌ ها، خصوصا در این روزهای خسته کننده و شلوغ جلوگیری کنید. اگر به دنبال پزشک متخصص، ویزیت پزشک روانشناس خانواده و یا پزشک داخلی  به صورت آنلاین هستید و دوست دارید مراحل درمان را در این روزهای سخت در منزل سپری کنید و از همه مهم تر ویزیت آنلاین شوید، همراه ما باشید تا بیشتر در رابطه با این برنامه صحبت کنیم.

شاید احساس کنید که این گونه مشاوره ها ممکن است گران تر از زمانی باشد که به صورت حضوری ویزیت می شوید. اما باید بدانید که هزینه ویزیت پزشک روانشناس خانواده به صورت تلفنی ، تصویری و یا متنی توسط هر پزشک نسبت به درجه‌ی علمی پزشک و مدت زمانی که برای مکالمه مشخص می ‌کند تعیین می‌شود.

مزایای مشاوره پزشکی تصویری با سامانه ازپزشک 

 

ویزیت پزشک روانشناس خانواده در سامانه ازپزشک ممکن است روش ‌های درمانی مختلفی داشته باشند اما همه آنها موظف هستند حداقل تجربه کار کردن با این موارد که در ادامه عنوان می کنیم را داشته باشند :

•           مشکلات رفتاری کودکان و بزرگسالان

•           سوگ، افسردگی و اضطراب

•           خشونت خانگی

•           تعارضات زناشویی

•           سوء مصرف مواد زوجین یا هر یک از اعضای خانواده

مشخصات روانشناس خوب

12

 یک ویزیت پزشک روانشناس خانواده خوب حس دلسوزی و هم ‌دردی را به بیمار نشان می دهد و همواره صبور و شنونده بسیار خوبی برای افراد نیازمند به حساب می آید. به همین دلیل بهترین روانشناس ‌ها مهارت‌ های بین فردی خوبی دارند و به دنبال افزایش سطح دانش و توانایی خود در این زمینه هستند. مشاور خانواده یا درمانگر خانواده هم فردی است متخصص که برای بر عهده گرفتن نقش‌ مشاور خانواده باید به میزان زیادی آموزش و تحصیلات رسمی داشته باشد .

از آنجایی که بهترین روانشناسان تهران و مشاوران خانواده در سامانه آنلاین ازپزشک فعالیت می کنند ، افراد می توانند با مراجعه به اپلیکیشن درخواست  ویزیت پزشک روانشناس خانواده بدهند و با ویزیت پزشک آنلاین به راحتی درمان شوند.

 سامانه آنلاین ازپزشک با ارائه مشاوره و روش‌های درمانی، سعی بر کاهش عوارض روانی ناشی از آسیب ‌های مغزی وبیماری‌ های ذهن دارد و  تلاش می کند تا کنترل و تحمل درد را برای افراد آسان تر سازد .

به منظور اخذ نوبت از بهترین روانشناسان تهران، ابتدا باید به سایت  و یا اپلیکیشن ازپزشک مراجعه کنید و بعد از انتخاب حوزه روانشناسی، نام دکتر مشاور مورد نظر خود را از بین لیست روانشناسان تهران انتخاب کرده و زمان و تاریخ ویزیت را برای داشتن مشاوره پزشک تصویری مشخص  نمایید.

 شما بعد از  پرداخت هزینه مشاوره روانشناسی آنلاین ، می توانید نوبت خود را نهایی کنید و از خدمات ازپزشک بهره ببرید.  خدمات سامانه آنلاین ازپزشک جهت تسهیل روند درمان و تامین رفاه بیماران ارائه شده می شود تا بتواند برای افراد جامعه مفید واقع شود.  

 

 

 

 

 

نظر شما