شناسهٔ خبر: 56429399 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

درخواست اسطوره آرسنال از ژاکا: لطفا اخراج نشو!

دیوید سیمن، دروازه‌بان سابق آرسنال، از گرانیت ژاکا خواست که خونسردی‌اش را در بازی برابر تاتنهام حفظ کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امروز در چارچوب رقابت‌های هفته نهم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه امارات میزبان تاتنهام خواهد بود. 
این بازی که به دربی شمال لندن معروف است از اهمیت و حساسیت خاصی برای هواداران هر دو تیم برخودار است و همیشه یکی از جذاب‌ترین و پر برخوردترین دیدارها در لیگ برتر انگلیس بوده است. 
همین باعث شده است که درگیری‌ها در این بازی زیاد باشد و سیمن نگران است که ژاکا نتواند کنترلش را در این دیدار حفظ کند و با دریافت کارت قرمز، کار را برای آرسنال سخت کند. 
این دروازه‌بان سابق توپچی‌ها در پادکست خودش در این‌باره گفت:« وقتی هر کسی درباره زوج خط میانی تاتنهام (پی‌یر امیل هویبرگ و رودریگو بنتانکور) صحبت می‌کند، من مدام با خودم تکرار می‌کنم: ژاکا، خونسردی‌ات را حفظ کن، خونسردی‌ات را حفظ کن چون این بازی از آن دست دیدارهایی است که او می‌تواند خودش را در آن به دردسر بیاندازد.»


ژاکا از زمان پیوستن به آرسنال در سال 2016 تا به حال پنج بار از زمین بازی اخراج شده و 63 کارت زرد دریافت کرده است. میکل آرتتا برای دربی شمال لندن حساب خاصی روی او که یکی از باتجربه‌ترین بازیکنان آرسنال است باز کرده و به همین دلیل او باید بیشتر از هر زمان دیگری مراقب کنترل احساسش باشد. 
آرسنال در حال حاضر با هفت بازی و 18 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و باید برای حفظ این جایگاه برابر تیم آنتونیو کونته به پیروزی برسد. 
 

نظر شما