شناسهٔ خبر: 56429145 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پیروزی مدعیان در دور برگشت لیگ برتر تنیس

تهران- ایرنا- تیم‌های پیروز پنجمین روز رقابت‌های لیگ برتر تنیس آقایان معرفی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز شنبه ایرنا، در ادامه برگزاری رقابت‌های لیگ برتر تنیس باشگاه‌های کشور (جام شهید شرافتی) تیم‌های حاضر با انجام ۴ دیدار دیگر به مصاف هم رفتند.

در جریان برگزاری مسابقات و با انجام اولین بازی روز پنجم، ولسرویسز ایران با نتیجه ۳ بر صفر کلاژ گستر سعد آباد را شکست داد. بیمه سرمد با نتیجه ۲ بر یک آکادمی تنیس بابک را از پیش رو برداشت و پارسیان انرژی و رعد پدافند هوایی با نتیجه مشابه ۳ بر صفر از سد تیم های وینر اسپرت و آکادمی تنیس مهذب نیا عبور کردند.

این مسابقات امروز با برگزاری ۴ دیدار دیگر پیگیری می‌شود و در مهترین دیدار پارسیان انرژی به مصاف ولسرویسز ایران می‌رود، آکادمی تنیس مهذب نیا با آکادمی تنیس بابک مسابقه می دهد، رعد پدافند هوایی با وینر اسپرت دیدار می کند و بیمه سرمد و کلاژ گستر سعد آباد با هم مسابقه می‌دهند.

رقابت‌های لیگ برتر تنیس مردان با مدیریت فرشاد صفتی و سرداوری امیر حسین موسوی داور بین المللی کشورمان از ۲۷ شهریورماه آغاز شده و تا ۱۱ مهرماه ادامه خواهد داشت. در این مسابقات ۸ تیم در زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی انقلاب تهران برای مشخص شدن چهره قهرمان لیگ برتر با هم پیکار می کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما