شناسهٔ خبر: 56428989 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

قاسم‌زاده مطرح کرد؛

ترافیک روان در سایه همگرایی دستگاه‌ها در اصفهان

موج نیوز

شهردار اصفهان گفت: همگرایی دستگاه‌ها در اصفهان باعث شد که در شهر ترافیک قابل قبولی را شاهد باشیم و امیدواریم در هفته جاری نیز ترافیک روانی را داشته باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، قاسم‌زاده در برنامه رادیویی "سلام اصفهان" با بیان اینکه هفته گذشته همزمان با آغاز سال تحصیلی با همکاری پلیس راهور، معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری، آموزش‌وپرورش و مدیریت استان در شناورسازی ساعات فعالیت ادارات و دستگاه‌ها شاهد گره‌های ترافیکی در شهر نبودیم، گفت: این همگرایی باعث شد که در شهر ترافیک قابل قبولی را شاهد باشیم و امیدواریم در هفته جاری نیز ترافیک روانی را داشته باشیم.

وی گفت: در محور چهارراه ابن‌سینا، میدان امام علی (ع) و چهارراه شکرشکن سه ایستگاه خط دو متروی این کلان‌شهر در حال احداث است، لذا از شهروندان درخواست می‌کنیم همکاری لازم را داشته باشند تا این سه ایستگاه مهم با جدیدترین روش‌ها و تکنولوژی‌ها راه‌اندازی شود.

این مقام مسئول با اشاره به هفتم مهرماه «روز آتش‌نشان»، افزود: آتش‌نشانان از جمله خادمانی هستند که با توجه به روحیه ایثار و از خود گذشتگی، باید مورد احترام ویژه قرار گیرند، لذا از طریق این برنامه رادیویی از زحمات آنها و همچنین خانواده این افراد که همیشه نگران هستند قدردانی می‌کنم و امیدوارم شهروندان همیشه قدردان خدمات و زحمات آنها در شهر باشند.

شهردار اصفهان تصریح کرد: در هفته جاری شاهد بازگشایی دانشگاه‌ها هستیم، از این‌رو ضمن تبریک سال تحصیلی جدید به استادان و دانشجویان، ورود آنها را به دانشگاه‌ها که بعد از تعطیلات ناشی از کرونا حال و هوای خاصی پیدا خواهد کرد، خیر مقدم می‌گویم.

وی با بیان اینکه هفته گذشته همزمان با آغاز سال تحصیلی با همکاری پلیس راهور، معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری، آموزش‌وپرورش و مدیریت استان در شناورسازی ساعات فعالیت ادارات و دستگاه‌ها شاهد گره‌های ترافیکی در شهر نبودیم، گفت: این همگرایی باعث شد که در شهر ترافیک قابل قبولی را شاهد باشیم و امیدواریم در هفته جاری نیز ترافیک روانی را داشته باشیم.

قاسم‌زاده تاکید کرد: همکاری مردم به ویژه اولیای دانش‌آموزان باعث شد دغدغه ما نسبت به ترافیک هفته اول مهرماه برطرف شود و مشکل ترافیکی خاصی در شهر نداشته باشیم.

وی با اشاره به احداث سه ایستگاه خط دو متروی اصفهان، اظهار کرد: در محور چهارراه ابن‌سینا، میدان امام علی (ع) و چهارراه شکرشکن سه ایستگاه خط دو متروی این کلان‌شهر در حال احداث است و در سه ماه اخیر پروژه‌های عمرانی آن آغاز شده است.

شهردار اصفهان ادامه داد: در این راستا تلاش کردیم با مهندسی ترافیک و استفاده از متخصصان و همکاری پلیس راهور، در هر سه نقطه شهروندان در ترددهای شهری دچار مشکل نشوند و تاکنون نیز گزارشی مبنی بر ایجاد گره‌های ترافیکی در این محورها اعلام نشده است.

قاسم زاده بیان کرد: از شهروندان درخواست می‌کنیم در محور چهارراه ابن‌سینا، میدان امام علی (ع) و چهارراه شکرشکن همکاری لازم را داشته باشند تا سه ایستگاه مهم خط دو متروی اصفهان با جدیدترین روش‌ها و تکنولوژی‌ها احداث شود و بتوانیم زیرزمین این شهر، اقدامات لازم را انجام دهیم، البته اجرای طرح ترافیکی در چهارراه ابن سینا، ترافیک این نقطه را روان‌تر از قبل کرده است.

نظر شما