شناسهٔ خبر: 56428679 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

برانکو جا پای کی‌روش گذاشت

فارس

سرمربی سابق پرسپولیس دلیل رد کردن پیشنهاد پرافتخارترین باشگاه دنیا را فاش کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، باشگاه الاهلی مصر در ماه گذشته  بعد از برکناری سوارش سرمربی پرتغالی اش به دنبال جایگزینی مناسب بود تا سکان هدایت پرافتخارترین باشگاه دنیا را به دست بگیرد.

کارلوس کی روش بعد از جدایی از تیم ملی مصر و از نشستن مجدد روی نیمکت ایران یکی از گزینه های اصلی الاهلی برای جانشینی سوارش بود.

باشگاه الاهلی در چندین مرحله با کی روش وارد مذاکره شد ولی در نهایت سرمربی پرتغالی به غول فوتبال مصر پاسخ منفی داد چون ترجیح می داد در رده ملی کار کند.

برانکو جا پای کی‌روش گذاشت

برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس و کنونی تیم ملی عمان هم به عنوان یکی از گزینه های هدایت الاهلی مطرح شد.

بعد از شکست مذاکرات الاهلی با کی روش سرمربی سابق پرسپولیس گزینه بعدی مصری ها بود ولی برانکو نیز دست رد به سینه پرافتخارترین باشگاه دنیا زد.

برانکو در جدیدترین مصاحبه دلیل اصلی رد پیشنهاد الاهلی را این طور بیان کرد: الاهلی با وکیلم تماس گرفت تا هدایت این تیم را برای فصل جدید برعهده بگیرم. باعث افتخارم بود که پرافتخارترین باشگاه دنیا به من پیشنهاد داده است.

سرمربی سابق پرسپولیس ادامه داد: اما من به دو دلیل پیشنهاد الاهلی را رد کردم. دلیل اولم تعهدی که به فدراسیون عمان داشتم بود و نمی توانستم قراردادم را زیرپا بگذارم. دومین دلیلم شخصی بود چون نمی توانستم در قاهره زندگی کنم.

نظر شما