شناسهٔ خبر: 56428537 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

نبازهای لیگ برتر را بشناسید/ تیم مربی استقلالی؛ نزدیک‌ترین تعقیب کننده پرسپولیسی‌ها

نگاهی به جدول لیگ برتر نشان می‌دهد که هنوز عدد صفر در جلوی آمار و ارقام برخی تیم‌ها درج شده است.

صاحب‌خبر -

لیگ برتر فوتبال ایران به ایستگاه هفتم خود رسیده و امروز و فردا قرار است دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر بعد از تعطیلی ۲۰ روزه به دلیل برگزاری مسابقات تدارکاتی تیم ملی در اردوی اتریش و سپری‌شدن فیفادی ماه سپتامبر، به انجام برسد. نکته جالب‌توجه با وجود اتمام ۶ هفته از رقابت‌های لیگ برتر، هنوز در مقابل برخی از تیم‌ها در جدول رده‌بندی رقابت‌ها عدد صفر به چشم می‌خورد.

۵ تیمی بدون حتی یک شکست!

پرسپولیس در شرایطی به صدر جدول لیگ بیست‌ودوم تکیه زده که شاگردان یحیی گل‌محمدی با کسب ۴ پیروزی و ۲ تساوی به این موقعیت رسیده‌اند و هنوز تیمی نتوانسته سرخ‌پوشان پایتخت را در دیداری رسمی شکست بدهد. هر چند که در مصاف تدارکاتی مقابل فولاد خوزستان در تعطیلات فیفادی، شاگردان گل‌محمدی مغلوب شدند اما هنوز در فصل جدید لیگ برتر عدد صفر در مقابل شکست‌های پرسپولیس پابرجاست.

گل‌گهر سیرجان هم که نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده پرسپولیس به‌شمار می‌رود، با ۳ برد و ۳ تساوی توانسته شکست‌ناپذیر باشد و شاگردان قلعه‌نویی برای حفظ این رکورد، امروز کار دشواری مقابل استقلال در خانه دارند. فولاد خوزستان هم با جواد نکونام هنوز طعم شکست در لیگ بیست‌ودوم را نچشیده و قرمزپوشان اهوازی امیدوارند بتوانند با حفظ این روند به حضور خود در جمع مدعیان ادامه بدهند.

مس رفسنجان و ذوب‌آهن اصفهان با ثبت آماری عجیب توانسته‌اند شکست‌ناپذیر در لیگ بیست‌ودوم باشند. یک برد و ۵ تساوی، حاصل کار تلاش بازیکنان مس در ۶ هفته ابتدایی لیگ بیست‌ودوم بوده و این عملکرد باعث شده تا آن‌ها در زمره تیم‌های بدون باخت فصل جدید لیگ برتر به‌شمار آیند. ذوب‌آهن اصفهان هم با آمار ویژه و بی‌سابقه ۶ تساوی متوالی، توانسته خودش را در فهرست تیم‌های بدون شکست لیگ بیست‌ودوم جای دهد.

نبازهای لیگ برتر را بشناسید/ تیم مربی استقلالی؛ نزدیک ترین تعقیب کننده پرسپولیسی ها

۱+۱ تیم که هنوز طعم پیروزی را نچشیده‌اند

ذوب‌آهن اصفهان تنها تیم لیگ بیست‌ودوم است که در مقابل نامش در جدول، ۲ عدد صفر به‌چشم می‌خورد. شاگردان مهدی تارتار در کنار شکست‌ناپذیری‌شان در ۶ هفته آغازین فصل جدید لیگ برتر، ناکام در کسب پیروزی هم بوده‌اند و آمار ۶ تساوی پیاپی باعث شده تا نام ذوب‌آهن در بین تیم‌هایی که هنوز نتوانسته‌اند در لیگ بیست‌ودوم به پیروزی برسند هم به چشم بیاید.

ملوان بندرانزلی قعرنشین هم که یک بازی معوقه مقابل فولاد خوزستان هم دارد، دیگر تیمی است که نتوانسته هنوز طعم پیروزی را بچشد و شاگردان مازیار زارع در بازگشت دوباره به سطح اول فوتبال ایران ناموفق بوده‌اند و امیدوارند که امروز بتوانند در مصاف با آلومینیوم اراک، طلسم‌شکنی کرده و در اراک اولین پیروزی خود در لیگ بیست‌ودوم را به پا کنند و عدد صفر را از مقابل نام خود پاک کنند.

۱۶ تیم لیگ بیست‌ودوم حداقل یک‌بار در طول ۶ هفته اخیر متوقف شده‌اند تا در ستون تساوی‌ها در جدول رده‌بندی لیگ برتر، هیچ عدد صفر به چشم نیاید. باید دید در پایان هفته هفتم لیگ برتر، از میان ۷ عدد صفری که در جدول لیگ بیست‌ودوم باقی‌مانده، کدامیک از آن‌ها حفظ خواهند شد و کدامیک جای خود را به عدد یک می‌دهند.

نظر شما