شناسهٔ خبر: 56428149 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

عظیمی در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

برخی از سلبریتی‌ها تبدیل به شخصیت‌های ضد مردمی شده اند/مردم در خصوص سوء استفاده رسانه‌های غربی از سلبریتی‌ها آگاه باشند

یک تهیه کننده سینمایی با بیان اینکه نباید زمانی که نیاز به حضور سلبریتی ها در صحنه است، برخی از آن‌ها تبدیل به شخصیت‌های علیه مردم شوند، ادامه داد: مردم در خصوص سوء استفاده رسانه‌های غربی از سلبریتی‌ها آگاه باشند.

صاحب‌خبر -

هزینه ساخت کارهای هنری یک سرمایه گذاری برای ملت است/سلبریتی‌ها بیشتر با احساساتشان صحبت می‌کنند تا با عقلشان
مهدی عظیمی تهیه کننده سینمایی در گفتگو با خبرنگار خبرگاری بسیج در خصوص  سلبریتی ها و سو استفاده رسانه های غربی از آنها گفت: در موارد اینچنینی باید با سه طیف  مخاطب سلبریتی ها، مردم و مسئولین صحبت کرد.

وی با اشاره به اینکه باید با سلبریتی‌ها که متاسفانه تعدادشان هم کم نیست، صحبت کرد، ادامه داد: سلبریتی‌ها، هنرپیشه‌ها و کسانی که بیشتر با احساساتشان صحبت می‌کنند تا باعقلشان؛ باید با این افراد صحبت شود که بگذارند زمان بگذرد و به تهدیدها و ارعاب‌هایی که به ایشان می‌شود، توجه نکنند و بفهمند که این تهدید‌ها یک فضاسازی است که به زودی از بین می‌روند.

این تهیه کننده قشر بعدی مخاطبانی که باید در خصوص سو استفاده رسانه های غربی از سلبریتی ها آگاه باشند را مردم دانست و گفت: مردم عزیز ما  برخی از این افراد را به عنوان الگو  انتخاب می‌کنند. از مردم خواهشمندیم که در انتخاب افراد به عنوان الگو در خانواده و زندگی یک تجدید نظر کنند و آدم‌ها را نسب به آن چیزی که در حقیقت وجود دارد، تشخیص بدهند.

عظیمی خاطرنشان کرد: قهرمانان واقعی ما کسانی هستند که برای وطن و دین خودشان حاضرند از همه چیز خود حتی جانشان هم بگذرند و نه کسانیکه از همه مدعی ترند و در زمانیکه نیاز به حضور آنها است آن‌ها با دشمن همکاری می‌کنند، این افراد به عنوان الگوی جامعه و فرزندان ما قابل بهره برداری نیستند.

وی خطاب به مسئولین فرهنگی، هنری، سینمایی و تلویزیونی کشور گفت: مسئولینی که هرپولی از جمهوری اسلامی به یک بازیگر، کارگردان و یا  فیلمنامه نویس می دهند، باید بدانند که در واقع یک نوع  سرمایه گذاری برای  جمهوری اسلامی انجام می دهند.

این تهیه کننده آثار سینمایی اظهار داشت:  ساده انگاری‌هایی در انتخاب بازیگران، هنرمندان و کارگردانان صورت می‌گیرد و منابع مالی به این افراد تخصیص داده می‌شود. مسئولین باید توجه داشته باشند که این یک نوع سرمایه گذاری برای ملت است و این پول پدرشان نیست که براحتی برای هرکسی که خواستند آنرا هزینه کنند.

عظیمی با بیان اینکه نباید زمانی که نیاز به حضور سلبریتی ها در صحنه است، برخی از آن‌ها تبدیل به شخصیت‌های علیه مردم شوند، ادامه داد: نباید زمانی که نیاز به حضور این افراد داریم آنها  علیه نیاز مردم جهت گیری کنند.

وی در پایان مطرح کرد: باید درباره‌ی استفاده رسانه های غربی از سلبریتی ها با مردم، مسئولین و سلبریتی ها صحبت کرد و پاسخ این سوال را مشخص کرد که  آیا ما با مملکت و وطنمان هستیم یا  یک تافته‌ی جدا بافتنه هستیم که حاضریم تمام مملکت نابود شود تا خم به ابروی فرزند ما نیاید؟ باید این افراد را در با خانواده هایی که هفت فرزند خود را در راه دفاع از کشور دادند، مقایسه کنیم.

نظر شما