شناسهٔ خبر: 56428134 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

سردار شکارچی در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

توطئه دشمن در ایجاد شکاف بین جوانان و نظام شکست خواهد خورد/ رژیم جعلی صهیونیستی رو به فروپاشی است

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با بیان اینکه توطئه دشمن در ایجاد شکاف بین جوانان و نظام شکست قطعی خواهد خورد، بر حرکت دشمنان در مسیر شکست در مقابل نظام و ملت ایران تأکید کرد و گفت: رژیم جعلی صهیونیستی رو به فروپاشی است.

صاحب‌خبر -

توطئه دشمن در ایجاد شکاف بین جوانان و نظام شکست خواهد خورد/ رژیم جعلی صهیونیستی رو به فروپاشی است

سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح در گفتگو با خبرگزاری بسیج، در تشریح دستاورد‌های دفاع مقدس به ویژه در حوزه دفاعی و امنیتی، گفت: با عرض سلام و ادب به محضر آقا امام زمان (عج) و نایب بزرگوارش مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و سلام و درود به ارواح طیبه شهدا‌ی انقلاب اسلامی شهدای دفاع مقدس شهدای دفاع از حرم و امنیت و سلامت کشور و به ویژه روح ملکوتی امام راحل هفته دفاع مقدس را به محضر همه امت اسلامی ملت شریف ایران خانواده‌های معظم شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس جانبازان ایثارگران آزادگان و همه دوستداران انقلاب اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

سردار شکارچی با بیان اینکه صلابت ایمان ملت قهرمان ایران دفاع مقدس را به پیروزی رساند، افزود: جنگ هشت ساله که توسط استکبار جهانی به نظام جمهوری اسلامی و ملت قهرمان و شریف ایران تحمیل شد، با دفاعی مقدس به نفع نظام و ملت شهید پرور ایران رقم خورد.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح با اشاره به روند رو به رشد، ترقی و پیروزی در دوران دفاع مقدس، بر ذلت، خواری و شکست دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس تأکید و تصریح کرد: هر چقدر که از ابتدای جنگ در روز‌های اول فاصله می‌گرفتیم قدرت جمهوری اسلامی روز به روز به واسطه مقاومت ملت قهرمان ایران و رهبری‌های هوشمندانه و حکیمانه حضرت امام (رضوان الله تعالی علیه) و شهدای بزرگوار بیشتر می‌شد.

دشمنان در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران مسیر شکست را پیموده‌اند
سردار شکارچی با بیان اینکه دشمنان ما مسیرناکامی، ناامیدی و شکست را پیمودند، اضافه کرد: راهبرد «ما توانستیم» را در دوران دفاع مقدس به دشمنان اثبات کردیم. نشان دادیم، ملتی که با ایمان هست مقاوم، ایثارگر، ولایتمدار و معتقد به اسلام ناب محمدی (ص) و در یک کلمه ملتی که شهادت دارد، شکست ناپذیر است.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح ادامه داد: این ملت هرچقدر هم زیر فشار ظالمانه دشمن قرار بگیرد و به عبارتی یک جنگ جهانی هم بر آن تحمیل شود و تنها در میدان بماند در نهایت پیروز خواهد شد، این را به جهانیان ثابت کردیم و دنیا هم در واقع از اینکه ایران هشت سال در مقابل هجوم ناجوانمردانه ابرقدرت‌ها ایستادگی کرد و نهایتاً به پیروزی رسید متحیراست.

سردار شکارچی با اشاره به اینکه دشمنان ما همیشه در برآورد‌های خود در دشمنی با نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران، دچار خطای راهبردی می‌شوند، گفت: در واقع آن‌ها برآورد غلطی از ملت قهرمان ایران دارند.

قدرت بازدارندگی و اقتدار دفاعی؛ دستاورد مهم دفاع مقدس

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح در تشریح دستاورد‌های دفاع مقدس، قدرت بازدارندگی، اقتدار بسیار بالای دفاعی امروز کشور و نیرو‌های مسلح را از دستاورد‌های مهم دوران دفاع مقدس برشمرد و بر انتقال تجارب دوران دفاع مقدس به ملت‌های آزاده جهان و ملت‌های مسلمان جهان به ویژه کشور‌های محورمقاومتبه عنوان دیگر دستاورد‌های این گنجینه ارزشمند در تاریخ کشور تأکید کرد و افزود: امروز ملت‌های مسلمان جهان بخصوص در کشور‌های منطقه با تمام توان و با قدرت در مقابل خوی تجاوزگری نظام سلطه و ایادی آن‌ها به ویژه در مقابل خوی تجاوزگری رژیم جعلی صهیونیستی ایستادگی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه رژیم جعلی صهیونیستی رو به فروپاشی است، تصریح کرد: تمام طرح‌های فرعونی و شیطانی نظام سلطه و رژیم جعلی صهیونیستی شکست خورده است و امروز ملت‌های مسلمان در تمام دنیا و به ویژه در منطقه غرب آسیا از یک روحیه و مقاومت بی نظیر و مقتدرانه برخوردار هستند و توانسته اند، دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی و دشمنان اسلام را در جهان به خواری و ذلت بکشاندند.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح با بیان اینکه ما در دوران دفاع مقدس یاد گرفتیم که باید روی پای خودمان بایستیم، اضافه کرد: امروز بدون کوچکترین وابستگی به نظام سلطه و ابرقدرت‌های جهان هر آنچه که نیاز مان باشد را برای دفاع تولید می‌کنیم وبا افتخار روی پای خودمان ایستاده ایم از هیچکس و از هیچ قدرتی در جهان اجازه نمی‌گیریم و یک کشور کاملاً مستقل و مقتدر هستیم و این اقتدار روز به روزدر حال افزایش است.

سردار شکارچی با اشاره به اینکه ما در سایه افتخارات دوران دفاع مقدس، کشورمان راساختیم، علم تولید کردیم، به فناوری‌های نوین و پیچیده دست یافتیم و عقب ماندگی‌های قرن‌های گذشته و تحمیلی از سوی مستکبران عالم و رژیم‌های دست نشانده و ذلیل آن‌ها را جبران کردیم، تصریح کرد: به برکت خون شهدای عزیز و مقاومت خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان انقلاب اسلامی و ملت غیور و قهرمان ایران، امروز یک کشور پیشرفته وقدرتمند هستیم.

نسل جوان، آماده به سرانجام رساندن گام دوم انقلاب است

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح با بیان اینکه امروز جوانان کشور همچون دوران دفاع مقدس درصحنه حضور دارند، اضافه کرد: امروز جوانان و نوجوانان عزیز با استفاده از تجربه پیشکسوتان دوران دفاع مقدس آماده شده اند تا گام دوم انقلاب اسلامی را به سرانجام برسانند و اهداف عالیه گام دوم انقلاب اسلامی را محقق سازند.

سردار شکارچی با تأکید بر اینکه دشمنان انقلاب اسلامی دستپاچه شده اند، گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران در تمام عرصه‌ها مانند جنگ سخت ناکام شدند و توطئه‌ها و دسیسه‌های آن‌ها با شکست مواجه شد.

سحنگوی ارشد نیرو‌های مسلح با اشاره به اینکه دشمن امروز به جنگ تمام عیار و ناجوانمردانه نرم پناه آورده است، افزود: هدف دشمن در این میدان نبرد، جدا کردن جوانان ما از اعتقادات، ارزش‌ها و باور‌های دینی است.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح با بیان اینکه دشمنان در جنگ نرم می‌خواهند بین نوجوانان و جوانان ما با حاکمیت و نظام مقدس جمهوری اسلامی شکاف ایجاد کنند، تصریح کرد: البته کور خو انده اند، ملت ما، ملت آگاه و بصیری هستند و جوانان ما جوانانی هوشمند و آگاهی هستند حتماً به دشمنان انقلاب اسلامی اجازه نخواهند داد در جنگ نرم نیز موفق شوند و در این صحنه نیز دشمن شکست قطعی و بزرگی خواهد خورد و به فضل الهی دشمنان دراین عرصه شکست مفتضحانه‌ای را تجربه خواهند کرد.

سردار شکارچی اظهار داشت: پرچم لا اله الا الله در عالم خواهد درخشید و به حول و قوه الهی امت واحده جهانی در بستر ظهور شکل خواهد گرفت و ستمکاران جهان و مستکبرین عالم دچار فروپاشی خواهندشد.

نظر شما