شناسهٔ خبر: 56428014 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

بستری ۱۵ بیمار جدید کرونایی در گیلان/ ۴ نفر بهبود یافتند

رشت- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به بستری ۱۵ بیمار جدید کرونایی در این استان گفت: چهار بیمار در شبانه روز گذشته بهبود یافته و از مراکز درمانی گیلان مرخص شدند.

صاحب‌خبر -

فردین مهرابیان در گفتگو با خبرنگار مهر به اخرین آمارهای کرونایی در استان گیلان اشاره کرد و گفت: همانند روزهای گذشته شاهد روند کاهشی بیماران کرونایی در استان گیلان هستیم.

وی با تأکید بر لزوم پرهیز از هرگونه عادی انگاری کرونایی از سوی شهروندان افزود: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و احتمال افزایش آمارهای کرونایی لذا شهروندان باید همه توصیه‌های بهداشتی را رعایت کرده و از ماسک استفاده کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه تکمیل نوبت‌های واکسیناسیون به ویژه دُز یادآور ادامه داد: هم اکنون ۶۲ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های گیلان بستری است.

وی با اشاره به اینکه بستری‌های روزانه کرونایی به پایین‌ترین حد خود در چند ماه گذشته رسیده است، افزود: در شبانه روز گذشته ۱۵ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های گیلان پذیرش و بستری شدند.

مهرابیان با اشاره به بستری هفت بیمار بد حال در بخش مراقبت‌های ویژه اضافه کرد: در شبانه روز گذشته چهار بیمار بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شدند.

نظر شما