شناسهٔ خبر: 56427350 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

اریک بانیاما؛ ستاره بازی گل‌گهر – استقلال ؟

یکی از بازیکنانی که حضورش در ترکیب گل‌گهر برابر استقلال پیش‌بینی می‌شود، مهاجم گابنی این تیم اریک بانیاما است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، مهاجمی که فصل گذشته هم در بازی دو تیم در سیرجان در ترکیب گل گهر به میدان آمد اما حضورش از سوی کمیته انضباطی غیرقانونی اعلام شد و موجب شد تا کمیته انضباطی نتیجه این بازی را 3-0 به سود استقلال اعلام کند. آن هم مسابقه‌ای که با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت. این تصمیم هنوز هم مورد قبول امیر قلعه‌نویی نیست و بارها وبارها در مصاحبه‌هایش اعلام کرده که رای صادره از سوی کمیته انضباطی در مورد حضور اریک در ترکیب گل گهر غیر قانونی و ظالمانه بوده است.

مهاجم گابنی در هفته‌های سپری شده در ترکیب گل‌گهر یکی از خوب‌های این تیم بوده و به نظر می‌رسد خیلی در تلاش است تا 7 امتیاز از دست رفته در فصل گذشته را به نوعی در فصل جدید جبران کند. او بعد از زدن گل سه امتیازی به تیم ملوان آن هم در ثانیه‌های پایانی بازی به بخشی از آرزوهایش رسید و به نظر می رسد در بازی امروز هم می خواهد چهره برتر میدان باشد. گل‌گهر فصل گذشته در دیدار با استقلال به یک امتیاز دست پیدا کرد اما این یک امتیاز را با رای کمیته انضباطی از دست داد، حالا اریک در صدد جبران امتیاز از دست رفته در این بازی است.

خاطرات تلخ 7 امتیاز از دست رفته در فصل گذشته هنوز برای اریک و گل‌گهر زنده است و تنها  خاطرات خوب در فصل جاری است که می تواند اتفاقات بد گذشته را به دست فراموشی بسپارد. بر همین اساس قابل پیش‌بینی است که یکی از با انگیزه‌های گل‌گهر در بازی امروز اریک بانیاما باشد. بازیکنی که شاید همانند دیدار با ملوان تا ثانیه‌های پایانی برای زدن گل تلاش کند. او می خواهد در بازی امروز چهره برتر میدان باشد.

نظر شما