شناسهٔ خبر: 56427295 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ساخت بیمارستان یک هزار تختخوابی همدان نهایی شد

نماینده مردم و فامنین همدان در مجلس شورای اسلامی از نهایی شدن طرح بیمارستان هزار تختخوابی در همدان خبر داد.

صاحب‌خبر -

حمیدرضا حاجی بابایی گفت:  اقدام لازم برای اجرای این طرح انجام و بستر‌های آن فراهم شده است و منتظریم شرایط کلنگ‌زنی فراهم شود.

او با ابراز نگرانی از تخریب خانه‌های حیاط دار و ساخت آپارتمان  گفت: یزد ۶۰۰ هزار نفر جمعیت با ۱۲ هزار هکتار زمین دارد و این در حالی است که همدان با بیش از ۷۰۰ هزار نفر تنها ۵ هزار هکتار زمین دارد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در برخی طرح ها کار‌های بزرگی انجام شده است گفت: سه سال است برای همدان اجرای طرح تراموا مصوب شده است اما هنوز شهرداری، شورای و نهاد‌های مربوطه نظر خود را درباره آن اعلام نکرده‌اند در حالی که باید یکبار بگویند این طرح را می‌خواهند یا نه.

حاجی بابایی درباره طرح نهضت ملی مسکن و اجرای آن در همدان گفت: برای اجرای طرح در همدان به ۳ هزار هکتار زمین نیاز داریم تا ۵۰ هزار واحد مسکونی ساخته بسازیم امر مهمی که همه از جمله شورای شهر، شهردار، مسکن و شهرسازی باید برای اجرای آن کمک کنند.

او درباره میزان اعتبار عمرانی استان با بیان اینکه بودجه عمرانی استان ۷۹۳ میلیارد تومان بود که ۳۸۰ میلیارد تومان به آن اضافه شده است گفت: با این اقدام بودجه عمرانی استان ۴۸ درصد افزایش داشته است.

نماینده مردم و فامنین همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: در بخش آب و فاضلاب ۷۰ درصد شبکه باید تعویض شود چرا که این شبکه فرسوده است و به همین علت مشکلاتی در حوزه توزیع آب و دسترسی شهروندان به آب به وجود آمده است کما اینکه با شرایط پیش آمده فرصت مناسبی برای لایروبی سد اکباتان که یک سوم آن از گل و لای پر شده است به وجود آمده پس باید همدان کمک کنیم این کار انجام شود.

منبع تسنیم

نظر شما