شناسهٔ خبر: 56427184 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نکاتی مهم در سفارش و خرید تاج گل ترحیم و تبریک

در این مطلب قصد داریم به نکاتی که در خرید گل به خصوص تاج گل اهمیت دارند بپردازیم و بررسی کنیم که برای سفارش تاج گل مناسب و زیبا باید چه مواردی را مد نظر قرار دهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، گل‌ها زیباترین هدیه و پیشکش برای ادای احترام هستند که هم برای مجالس شادباش و هم برای مراسم ترحیم و به منظور ابراز همدردی تهیه می‌شوند. بد نیست برای خرید گل و یا تاج گل برای موقعیت‌های مختلف، اطلاعاتی مختصر اما مفید از گل‌ها داشته باشیم تا هدیه زیبا و شایسته‌ای را تهیه نمائیم. در این مقاله قصد داریم به نکاتی که در خرید گل به خصوص تاج گل اهمیت دارند بپردازیم و بررسی کنیم که برای سفارش تاج گل مناسب و زیبا باید چه مواردی را مد نظر قرار دهیم.

همانطور که می‌دانید با کنار هم قرار گرفتن گل‌ها، منظره‌ای زیبا و خاص ایجاد می‌شود، تاج گل شکلی زیبا، رسمی و شکیل از قرارگیری گل‌ها کنار هم است که در مراسماتی چون مراسم ترحیم و تسلیت، تبریک، افتتاحیه، مراسم و تالار عروسی و… مورد استفاده واقع می‌شود. بدیهی است که تاج گل ترحیم از نظر شکل ظاهری و انتخاب گل‌ها با تاج گل تبریک تفاوت‌هایی داشته باشد. در ادامه به نکاتی که در سفارش تاج گل اهمیت دارند و ویژگی‌های هر یک از تاج‌های گل تبریک و ترحیم می‌پردازیم تا بتوانید با اطلاعات بیشتری در مراسمات پیش رو یک تاج گل مناسب و شایسته را انتخاب و سفارش دهید.

سفارش تاج گل برای مناسبت و مراسمات مختلف

انتخاب گل و هدیه دادن گل برای مراسمات می‌تواند به شکل‌های تاج گل، سبد گل، دسته گل، باکس گل و غیره باشد. انتخاب هر یک از این هدایای گل باید متناسب مراسم پیش رو باشد تا ابراز احساسات شما با نهایت احترام و به درستی منتقل گردد. بدون شک برای مناسبت‌های رسمی چون مراسم خاکسپاری یا مجلس یاد بود، برگزاری جشن و افتتاحیه، سفارش تاج گل انتخاب رسمی و مناسب‌تری از دسته گل خواهد بود. اما یک تاج گل تبریک یا یک تاج گل تسلیت باید به چه صورتی باشد تا ابراز احساسات ما به درستی به عزیزانمان منتقل گردد؟

انتخاب و سفارش گل برای مراسم ترحیم و تسلیت

همانطور که می‌دانید خرید تاج گل ترحیم برای مراسم خاکسپاری، مجلس یادبود و ختم، در بهشت زهرا یا آرامگاه‌ها مناسبت دارد. سفارش تاج گل تسلیت در این مراسمات از این جهت دارای اهمیت است که به نوعی تسلی بخش و نشانی از احترام به فرد متوفی و ابراز همدردی با بازماندگان اوست. نه تنها در فرهنگ ما بلکه در فرهنگ‌های مختلف، پیشکش گل بر سر مزار، نشانه احترام و البته امید به آینده است، به همین دلیل به کرات در چنین مواقعی از انواع تاج گل استفاده می‌شود.

تاج گل مراسم ترحیم، عموماً با گل‌های سفید یا گل‌هایی با رنگ‌های ملایم تزئین می‌شوند. گل گلایل، مریم، داوودی، میخک، لیلیوم، آنتوریوم، زنبق و غیره گل‌هایی هستند که در تاج گل تسلیت استفاده بیشتری دارند. اغلب نیز این گل‌ها را در رنگ‌های سفید، زرد، سبز، صورتی ملایم انتخاب می‌کنند تا با مراسم غم و اندوه همخوانی بیشتری داشته و سبب آرامش اطرافیان باشد.

سفارش تاج گل ترحیم و تسلیت

انتخاب و سفارش گل برای مراسم تبریک و جشن

سفارش تاج گل علاوه بر مراسم سوگواری، برای مراسم شادی و جشن نیز صورت می‌گیرد. تاج گل تبریک که معمولاً در مراسم و مناسبت‌هایی چون؛ جشن و عروسی، افتتاحیه فروشگاه، افتتاحیه نمایشگاه، شوروم، گالری هنری، جشنواره‌ها، سالگرد وقایع زیبا، سمینار و غیره مناسبت دارد شکل متفاوتی از تاج گل مراسم ترحیم نیز دارد.

معمولاً در تاج گل تبریک از گل‌های رنگارنگ استفاده می‌شود تا پیامی سرشار از نشاط و شادی به همراه داشته باشند. اگر چه انتخاب گل کاملاً سلیقه‌ایست و شما می‌توانید تاج گلی متشکل از گل‌های مورد علاقه‌تان را سفارش دهید اما معمولاً گل فروشی‌ها و فروشگاه‌های بزرگ گل، از گل‌های ویژه‌ای برای تزئین تاج گل تبریک استفاده می‌کنند.

از جمله گل‌هایی که در تاج گل‌های جشن مورد استفاده قرار می‌گیرند معمولاً می‌توان به آنتوریوم، رز، اورینتال لیلیوم، کرزنتیا، ژربرا، آسترومریا، گل استرلیتزیا، میخک، داوودی و غیره اشاره کرد. این گل‌های زیبا به همراه برگ‌های سبز زینتی و دیگر تزئینات که مختص به هر فروشگاه است بر روی پایه یا استندی فلزی و چوبی دیزاین می‌شوند.

۶ نکته مهم در سفارش گل و تاج گل

۱. مدل تاج گل

تاج‌های گل در دیزاین و اشکال متنوعی طراحی می‌شوند. تاج گل یک طبقه، تاج گل دو طبقه، تاج گل سه طبقه، تاج گل بیضی، حلقه‌ای یا گرد، تاج گل با اشکال خاص و متفاوت مدل‌هایی هستند که بسته به سلیقه فرد سفارش دهنده، سفارش داده می‌شوند. انتخاب شکل تاج گل کاملاً به سلیقه و بودجه شما وابسته است.

۲. ماندگاری گل‌های تاج گل

بهتر است برای طراحی تاج‌های گل از گل‌هایی استفاده شود که ماندگاری بیشتری داشته باشند و در عرض چند ساعت و یا چند روز پژمرده نشوند و شادابی خود را حفظ کنند. برای مثال استفاده از گل گلایل، مریم یا گل آنتوریوم بهترین انتخاب برای این منظور است. این گل‌ها می‌توانند تا چند روز نیز شادابی و طراوت خود را حفظ کنند و تغییر شکل ندهند.

۳. متن مناسب و زیبا بر روی تاج گل

توصیه می‌کنیم وقتی قرار است برای مراسمات تبریک یا تسلیت بهترین تاج گل را انتخاب کنید، متنی را نیز جهت ابراز احساساتتان بر روی تاج گل نصب نمائید. این متن می‌تواند همدردی و اندوه شما را برای از دست رفتن عزیزی بر روی تاج گل ترحیم نشان دهد و یا پیامی سرشار از شادی و آرزوی موفقیت بر روی تاج گل تبریک برای میزبانتان باشد.

۴. رنگ مناسب گل در تاج گل

همانطور که پیش تر هم اشاره کردیم، رنگ گل‌ها در تاج گل ترحیم بهتر است سفید یا از میان گل‌هایی با رنگ ملایم باشد. معمولاً رنگ زرد، سفید، صورتی ملایم، سبز و غیره انتخاب‌های مناسب‌تری برای تاج گل تسلیت به حساب می‌آیند. اما در تاج گل تبریک محدودیتی بابت انتخاب رنگ گل‌ها وجود ندارد و بهتر است برای ابراز شعف و شادمانی خود از گل‌هایی با رنگ‌های با طراوت و شاد استفاده شود تا با مراسم شادی و جشن پیش رو کاملاً مناسبت داشته باشد.

سفارش تاج گل تبریک و جشن

۵. نوع گل‌های تاج گل

شاید بدانید که هر گل با هر رنگی که دارد نماد و نشانی در دل خود دارد. اگر مراسم پیش رویتان برای شما اهمیت والایی دارد و یا برای شخص مهمی تاج گل را سفارش می‌دهید توصیه می‌کنیم گل‌هایی را سفارش دهید که مورد پسند فرد هدیه گیرنده یا میزبان باشد و یا برای آن که به زیبایی احساسات خود را ابراز کنید گل‌هایی را انتخاب کنید و سفارش دهید که حاوی پیام و احساس شما به فرد مقابل باشد.

۶. قیمت تاج گل ترحیم و تبریک

گل‌ها به سبب تنوعی که دارند از قیمت‌های مختلفی نیز برخوردارند. مدل‌های بسیار گوناگونی از تاج گل ترحیم و تبریک وجود دارد که هر یک از آنها قیمت به خصوصی نیز خواهند داشت. در هنگام سفارش تاج گل مهم است که مدلی را انتخاب کنید که متناسب با بودجه اختصاص داده‌تان باشد.

خرید و سفارش تاج گل ترحیم و تبریک در تهران

قطعاً برای آن که بخواهید تاج گل مناسبی سفارش دهید باید یک فروشگاه گل خوب را بشناسید. فروشگاه گل بلومی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سفارش تاج گل ترحیم، تبریک و یا هر هدیه دیگری از گل است. این فروشگاه در نهایت زیبایی تاج گل مناسب مراسم شما را دیزاین و در زمان مقرر به محل مورد نظرتان ارسال می‌نماید. با مشاهده مدل‌های تاج گل در سایت bloomy.flowers برای مراسمات پیش رویتان بهترین تاج گل یا هدایای گل را سفارش دهید و در زمانی کوتاه تحویل بگیرید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

نظر شما