شناسهٔ خبر: 56427167 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

نماینده مردم آبادان در مجلس با بازار مطرح کرد

پتروشیمی های آبادان برنامه توسعه ای ندارند| انتقاد از عملکرد «شستا» در زمینه پتروشیمی ها

سید محمد مولوی نماینده مردم آبادان در مجلس با بیان اینکه پتروشیمی ها در آبادان برنامه توسعه ای ندارند گفت: این پتروشیمی ها خود به خود قوانین مربوط به صنایع پائین دستی را اجرا نمی کنند.

صاحب‌خبر -

سید محمد مولوی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار با اشاره به روند فعالیت مجموعه های پتروشیمی در آبادان بیان کرد: مجموعه های پتروسیمی در آبادان تحت نظر مجموعه شستا- سازمان تامین اجتماعی -  فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه جنس و ظرفیت پتروشیمی با پالایشگاه تفاوت دارد، بیان کرد: میزان استهلاک پتروشیمی ها به دلیل خورندگی بالا، باعث می شود تا این بخش از نظر ساختاری دچار مشکل شود.

این نماینده مجلس بیان کرد: در کنار موضوعات فنی متاسفانه پتروشیمی های آبادان از نظر تامین نیروی انسانی مشکل دارند، یعنی باید ساماندهی در این بخش مد نظر قرار گیرد.

وی تاکید کرد: همچنین این پتروشیمی ها در تولید و توسعه محصولات هم نیز مشکل دارند.

این نماینده مجلس بیان کرد: در حال حاضر اگر در پتروشیمی آبادان نیروی انسانی و به اصطلاح بچه های آبادان دلسوزانه فعالیت نکنند، این پتروشیمی ها ورشکست خواهند شد.

نماینده مردم آبادان در مجلس تاکید کرد: متاسفانه این پتروشیمی ها هیچ برنامه توسعه ای در آبادان ندارند و وقتی مشاهده کنیم می بینیم که این پتروشیمی ها توسعه ای در آبادان نداشته اند.

وی تاکیدکرد: در حال حاضر نیروهایی که در این پتروشیمی ها کار می کنند و شرکت هایی که به شکل پیمانکاری فعالیت می کنند، رضایت چندانی از فعالیت خود ندارند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه پتروشیمی ها در آبادان برنامه توسعه ای ندارند، بیان کرد: این پتروشیمی ها خود به خود قوانین مربوط به صنایع پائین دستی در این بخش را نیز انجام نمی دهند که این مسئله باعث ورشکستگی آنها خواهد شد.

نماینده مردم آبادان در مجلس بیان کرد: عملکرد شستا در این بخش هم اصلا خوب نبوده و به همین دلیل است که مجلس تحقیق و تفحص از این بخش را کلید زده است.

نظر شما