شناسهٔ خبر: 56426275 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

ترکیب احتمالی استقلال مقابل گل گهر سیرجان

آبی‌های تهرانی در بازی خارج از خانه امروز میهمان تیم گل گهر سیرجان خواهند بود.

صاحب‌خبر -

در چارچوب مسابقات هفته هفتم لیگ برتر تیم استقلال تهران از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان میهمان تیم گل گهر خواهد بود.

گل گهر رده دوم جدول رده بندی را با کسب سه پیروزی و سه تساوی به دست آورده و درحالی ۱۲ امتیازی است که جزو پنج تیم شکست ناپذیر لیگ جاری محسوب می‌شود.

شاگردان امیرقلعه نویی پیش از تعطیلات لیگ برتر - بعد از سه تساوی متوالی - ملوان و پیکان تهران را با نتایج مشابه یک بر صفر از پیش رو برداشتند و پیش از شروع رقابت‌های هفته هفتم در فاصله دو امتیازی صدر جدول رده بندی هستند.

استقلال تهران یازدهمین امتیاز فصل را با برتری سه بر یک مقابل نساجی مازندران به دست آورد. آخرین مسابقه لیگ آبی‌ها پیش از فیفادی سپتامبر در ورزشگاه آزادی با گلزنی بابایی، یامگا و محبی همراه بود.

آبی پوشان تهرانی پس از شکست در نخستین گام لیگ برابر سپاهان، به دو تساوی و سه پیروزی رسیدند که با ثبت ۷ گل یکی از خط حمله‌های قابل توجه لیگ را در اختیار دارند.

استقلال طی پنج دیدار اخیر برابر گل گهر (۴ بازی لیگ + یک بازی جام حذفی) به برتری دست پیدا کرده است و با آماری قدرتمند به مصاف شاگردان امیر قلعه نویی می‌رود. آخرین تقابل دو تیم در دور برگشت با دو گل کوین یامگا و در مقابل گلزنی سعید صادقی دو بر یک به پایان رسیده بود.

سیاوش یزدانی و زبیر نیک نفس دو بازیکن از استقلال بودند که در فیفادی دچار سرماخوردگی شده و در تمرینات غایب بودند، اما طی روز‌های گذشته بدون مشکل در تمرین گروهی حضور پیدا کردند. همچنین سید حسین حسینی، صالح حردانی و ابوالفضل جلالی هم پس از پایان اردوی تیم ملی به جمع آبی‌ها ملحق شدند.

استقلال برای دیدار با گل گهر سیرجان به احتمال فراوان از سید حسین حسینی درون دروازه استفاده می‌کند؛ هر چند او در دیدار روز پنجم مهرماه برابر سنگال فیکس بازی کرد و فرصت کمی برای شرکت در تمرینات آماده سازی تیمش برای بازی امروز داشت.

در خط دفاعی ابوالفضل جلالی، رافائل سیلوا، عارف غلامی و صالح حردانی بازیکنانی هستند که شانس زیادی برای حضور فیکس در دیدار برابر گل گهر دارند.

خط میانی احتمالا با حضور روزبه چشمی، مهدی مهدی پور و جعفر سلمانی تکمیل می‌شود و خط حمله هم از مثلث محمد محبی، مهدی قایدی و پیمان بابایی سود می‌برد. استقلال با همین خط حمله برابر نساجی به میدان رفته بود و حاصل آن برتری پرگل در مسابقه خانگی بود.

 ترکیب احتمالی استقلال مقابل گل گهر سیرجان 

سید حسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، کوین یامگا، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، مهدی مهدی پور، جعفر سلمانی، محمد محبی، پیمان بابایی و مهدی قایدی


ایلنا

نظر شما