شناسهٔ خبر: 56426234 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

میراث فرهنگی حامی سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری است/کشتی تفریحی در سد گلابر لنگر می‌اندازد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با اشاره به سرمایه‌گذاری عظیم صورت گرفته در منطقه گلابر گفت: خریداری کشتی تفریحی با ظرفیت 300 نفر از مهمترین سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سید سعید صفوی در آیین اختتامیه دومین جشنواره« نان و نمک» اظهار کرد: کشور به دنبال رهایی از وابستگی به صنعت نفت است و تنها صنعتی که می‌تواند جایگزین نفت شود، صنعت تمیز گردشگری است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با اشاره به اینکه در اغلب کشورهای دنیا به اهمیت صنعت گردشگری پی برده و به دنبال استفاده از آن هستند، اضافه کرد: کشورهایی همچون ترکیه؛ امارات متحده عربی و قطر از این صنعت استفاده بسیاری کرده‌اند.
صفوی با اشاره به ظرفیت‌های بالای کشور در حوزه گردشگری گفت: در زنجان نیز 5 مورد از ترین‌های کشور وجود دارد که استفاده از همین ظرفیت‌ها موجب پیشرفت استان خواهد شد.
وی اضافه کرد: وجود گنبد سلطانیه که تمدن بزرگ اسلامی را خود جای داده، منطقه‌ای مثل گلابر که در واقع قطعه‌ای از بهشت محسوب می‌شود، از جمله زیبایی‌های طبیعی و تاریخی استان زنجان است که باید به نحو احسن از آنها استفاده شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان ضمن اعلام آمادگی میراث فرهنگی برای حمایت از سرمایه‌گذاران در حوزه گردشگری افزود: خوشبختانه در منطقه تفریحی گلابر سرمایه‌گذاری عظیمی صورت گرفته است که امیدواریم در آینده نه چندان دور این منطقه به یک محل پر رفت و آمد به لحاظ حضور گردشگران تبدیل شود.
وی به برخی از امکانات تفریحی رفاهی منطقه گلابر اشاره کرد و گفت: خریداری کشتی تفریحی با ظرفیت 300 نفر از مهمترین سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته است.
انتهای پیام/73005

نظر شما