شناسهٔ خبر: 56425824 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

طارمی به مسی تشبیه شد +عکس

فارس

رسانه پرتغالی ستاره ایرانی پورتو را به اسطوره فوتبال آرژانتین تشبیه کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، بامداد شنبه در هفته هشتم رقابت‌های لیگ پرتغال تیم‌های پورتو و براگا مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه ۴ بر یک به سود پورتو خاتمه پیدا کرد.

مهدی طارمی، ستاره ایرانی تیم فوتبال پورتو در این مسابقه عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و روی گل‌های تیمش تاثیر بسیار زیادی داشت اما موفق به گلزنی نشد و یک پاس گل داد.

ستاره ایرانی با وجود اینکه گلزنی نکرد ولی پاس گل داد و در بقیه گل های اژدها تاثیرگذار بود به همین خاطر به عنوان با ارزش ترین بازیکن زمین انتخاب شد.

طارمی به مسی تشبیه شد +عکس

سایت «گل پوینت» پرتغال که در ارزیابی هایش بسیار سخت گیر است به مهدی طارمی بالاترین امتیاز زمین یعنی ۸.۵ از ۱۰ را داد تا ستاره ایرانی بهترین بازیکن زمین شود.

این رسانه پرتغالی در ادامه به تمجید از مهاجم ملی پوش ایرانی پرداخت و او را به مسی تشبیه کرد و نوشت: عملکرد فوق العاده مهدی طارمی ثابت می کند که این فقط مسی نیست که تنها با یک پاس گل عنوان برترین بازیکن میدان "رتبه های مسی" را کسب می کند.

این رسانه به توانایی مسی اشاره کرد که در بسیاری از بازی ها گلی نمی زند ولی با پاس گل و تاثیرگذاری بهترین بازیکن زمین می شود. طارمی هم جای پای مسی گذاشته و بدون اینکه گلی بزند با تاثیرگذاری بهترین شد.

نظر شما