شناسهٔ خبر: 56423756 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

بررسی آخرین تحولات منطقه در دیدار هیئت فلسطینی با شيخ نعیم قاسم

منبع : ايكنا

هیئتی از جبهه خلق برای آزادی فلسطین با معاون دبیر کل جنبش حزب‌الله لبنان دیدار و درباره آخرین تحولات منطقه و خطرات رژیم صهیونیستی گفت‌وگو کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل بيت (ع) ـ ابنا ـ به نقل از العهد، جبهه خلق برای آزادی فلسطین به ریاست جمیل مزهر، معاون دبیر کل این جبهه با شیخ نعیم قاسم، معاون دبیر کل جنبش حزب‌الله لبنان دیدار کرد.


این هیئت متشکل از اعضای کمیته مرکزی و دفتر سیاسی جبهه خلق بود و حسن حب‌الله، مسئول روابط فلسطین در حزب‌الله و عطاالله حمود، معاون او نیز حضور داشتند.

 

در این جلسه آخرین تحولات منطقه و خطرات رژیم صهیونیستی و راهکارهای مقابله با آن بررسی و بر محوریت مسئله فلسطین و وحدت مواضع پس از دو نبرد «شمشیر قدس» و «وحدت میادین» در مقابله با تجاوزات و جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و هتک حرمت قدس و مسجدالأقصی تأکید شد.


در این دیدار همچنین هتک حرمت مسجدالأقصی از سوی شهرک‌نشینان و تجاوزات نظامیان صهیونیست علیه حاضرین در این مسجد محکوم و تأکید شد که انتفاضه فلسطینیان در قدس، کرانه باختری و جنین، امنیت دشمن را تضعیف و موجودیت آن را متزلزل خواهد کرد.

 

 موضوع اسرای فلسطینی در بند زندان‌های رژیم صهیونیستی و نیز پیروزی اخیر مقاومت در غزه از دیگر مباحث مورد بررسی در این جلسه بود.

 

شیخ نعیم قاسم در این نشست گفت: ملت فلسطین امروز بیش از هر زمانی به مسیر آزادسازی امیدوار است  و مقاومت ثابت کرد که تنها گزینه برای آزادسازی سرزمین و اماکن مقدس است.


وی با بیان اینکه حزب‌الله، فلسطین را مسئله‌ای محوری برای امت و آزادگان جهان می‌داند، تصریح کرد: به تحقق پیروزی‌ها برای آزادسازی سرزمین فلسطین امید داریم.

 

 ......................

پايان پيام/ ۲۱۳           

  

  

نظر شما