شناسهٔ خبر: 56421910 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

پیمان اکبری: از حالا نمی‌گویم شهرداری ارومیه ضعیف شده است

پیمان اکبری در گفتگو با خبرآنلاین در مورد فصل جدید لیگ برتر والیبال و شرایط تیم ها گفت: « تیم های که پارسال بودند و امسال هستند از نظر من شرایط بهتری دارند.»

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پیمان اکبری که در فصل جدید لیگ برتر مثل سال گذشته هدایت پیکان را برعهده دارد در پاسخ به این سوال که سطح رقابت بین تیم‌ها در لیگ برتر امسال چه طور ارزیابی خواهد بود و سطح لیگ امسال بالاتر از پارسال است به خبرآنلاین گفت: «خب ما نسبت به سال گذشته دو تیم خوب را از دست دادیم. سپاهان یکی از مدعیان قهرمانی سال گذشته بود و امسال در لیگ حاضر نیست. تیم شهرداری ارومیه هم هست اما نسبت به سال گذشته سرمایه‌گذاری کمتری کرده است و انتظار می‌رود از نظر تیمی شاید شرایط و آمادگی پارسال را نداشته باشند. این ها یک مقدار در لیگ امسال تاثیر منفی خواهند گذاشت.»

او ادامه داد: «من نمی‌خواهم از الان بگویم که شهرداری ارومیه ضعیف شده است، چون ارومیه تمام تلاش خودش را می‌کند، ولی من نسبت به پارسال مقایسه می‌کنم. تیم های که پارسال بودند و امسال هستند از نظر من شرایط بهتری دارند، به این دلیل که یک سری از بازیکنان که در یک یا دو تیم خوب پارسال بوده‌اند، بیشتر به خدمت گرفته شده‌اند و در چهار یا پنج تیم دیگر پخش شده‌اند و این موضوع می تواند کیفیت خوبی را ایجاد کند.»

برای مطالعه مشروح این گفتگو اینجا کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:

با اولین بسم الله لیگ، 2 بازی لغو شد!

حسرت عجیب زندگی رونالدینیو!

تلاش مهاجم استقلال برای رسیدن به لیست کی‌روش

۲۵۱۲۵۴

نظر شما