شناسهٔ خبر: 56419412 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس هیئت فوتبال نطنز:

بانوان فوتسالیست نطنزی ۶ امتیازی شدند

محمد ابراهیم حاجی زاده

رئیس هیئت فوتبال نطنز گفت: بانوان فوتسالیست نطنزی دومین پیروزی خود را در سوپر لیگ بانوان فوتسال کشور کسب کردند.

صاحب‌خبر -

مهدی عسکری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تیم فوتسال بانوان هیئت فوتبال نطنز توانست با نتیجه ۴ بر ۳ میهمان خود صنعت برق شیراز را شکست دهد و دومین پیروزی خود را از این مسابقات کسب کند.

 وی افزود: در این مسابقه که صبح امروز در سالن کارگران نطنز برگزار شد، در یک رقابت پایاپای تیم فوتسال هیئت فوتبال نطنز، میهمان خود را از پیش رو برداشت تا در جدول مسابقات ۶ امتیازی شود.

رئیس هیئت فوتبال نطنز گفت: در سایر دیدارها، نصر فردیس و پیکان تهران به تساوی یک بر یک رضایت دادند و ملی حفاری نیز مقابل میهمان خود، مس رفسنجان با نتیجه ۳ بر یک مغلوب شد.

وی تصریح کرد: در دیگر دیدار این هفته نیز پالایش نفت آبادان با نتیجه پر گل ۸ بر ۲ رایزکوی صفا دشت را از پیش رو برداشت تا با کسب ۳ امتیاز این مسابقه، ۱۲ امتیازی شده و صدرنشین این مسابقات بماند.

عسکری خاطرنشان کرد: پالایش نفت آبادان با ۱۲ امتیاز صدر نشین مسابقات است و پیکان تهران با ۸ امتیاز، نصر فردیس با ۷ امتیاز، مس رفسنجان و هیئت فوتبال نطنز با ۶ امتیاز در رتبه‌های بعدی هستند.

وی گفت: همچنین رتبه‌های ششم تا هشتم به ترتیب متعلق به صنعت فجر شیراز با ۳ امتیاز، رایزکوی صفادشت با ۳ امتیاز و ملی حفاری ایران با یک امتیاز است.

رئیس هیئت فوتبال نطنز در مورد دیدار هفته پنجم تیم فوتسال بانوان نطنز گفت: تیم فوتسال بانوان هیئت فوتبال نطنز جمعه ۱۵ مهرماه، میهمان رایزکوی صفادشت خواهد بود.

انتهای پیام 

نظر شما