شناسهٔ خبر: 56416951 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مردم قدردان ایثار نیروی متعهد انتظامی هستند

امام جمعه اقلید با اشاره به فداکاری و ایثار نیروی خدوم و متعهد انتظامی در حوادث اخیر و در طول تاریخ پس از انقلاب اسلامی، تصریح کرد: مردم قدر ازخودگذشتگی ها و خون های ریخته شده دلاورمردان نیروی انتظامی را می دانند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، حجت الاسلام محمدصادق طالبی در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه امروز این شهر سیزدهم مهرماه، روز نیروی انتظامی را گرامی داشت و اظهار کرد: نیروی انتظامی یعنی مجموعه ای که به دنبال حفظ امنیت جامعه است.

وی با بیان اینکه اگر در جامعه ای امنیت نباشد، جان و مال مردم در امان نیست، یادآور شد: نیروی انتظامی علاوه بر اینکه به وظایف و تکلیف ذاتی خود عمل می کنند، در برخی موارد نیز به عنوان ضابط دادگستری و یا با حکم دادگاه انجام وظیفه می کنند.

امام جمعه اقلید ادامه داد: در حوادث اخیر و مشابه آن، دیدیم که نیروی خدوم و متعهد انتظامی چگونه برای حفظ مال و جان مردم، خود را به آب و آتش زدند و حتی برخی از آن ها جان خود را فدا کرده و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

خطیب جمعه اقلید با تأکید بر اینکه مردم قدردان این فداکاری ها هستند و ادای احترام و قدرشناسی خود را نشان دادند، هفته و روز نیروی انتظامی را تاریخی به یادماندنی خواند و خاطرنشان کرد: بار دیگر حمایت خود از نیروی انتظامی را اعلام می داریم.

امام جمعه اقلید در بخش دیگر سخنان خود به سفر رئیس جمهور ایران اسلامی به نیویورک اشاره و بیان کرد: رئیس جمهور در این سفر توانست مشت آمریکا و همدستانش را به عنوان مدعیان دروغین دفاع از حقوق بشر باز کند.

طالبی از اشاره رئیس جمهور به جنایت های آمریکا در عراق، افغانستان، یمن و فلسطین و حمایت از داعش و...، جنایت هایی که علیه ایران اسلامی صورت گرفت از کودتای 28 مرداد سال 1332 تا حمایت از شاه خائن و منافقین و...، تروریست بودن دولت آمریکا و اعتراف ترامپ به ترور شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، تشریح مسئله برجام و چوب لای چرخ گذاشتن آمریکا برای به نتیجه رسیدن مذاکرات و نیز ماجرای مهسا امینی و... سخن گفت و اظهار داشت: همانگونه که رئیس جمهور تأکید کردند، خط قرمز ما امنیت کشور و حفظ جان مردم و اموال عمومی و خصوصی است که هیچ کس به هیچ بهانه حق دست درازی و تعرض به آن ها را ندارد.

انتهای خبر/خ

نظر شما