شناسهٔ خبر: 56415129 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

افتتاح اولین نمایندگی ایران خودرو در ملکان با سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد ریال

معاون خدمات پس از فروش شرکت ایساکو از ارتقاء کیفیت محصولات ایران خودرو در سال ۱۴۰۱ خبرداد.

صاحب‌خبر -

آقای وردینی در آیین افتتاح اولین نمایندگی ایران خودرو در ملکان گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده از طرف مسئولین رده بالای نظام از جمله مقام معظم رهبری وریاست محترم جمهور خوشبختانه امسال افزایش کیفیت محصولات تولیدی در دستور کار شرکت ایران خودرو قرار گرفته وقطعات بکار رفته در حد خوب ونرمالی است واین روند همچنان ادامه دارد.

او افزود:ارتقاء کیفیت خدمات پس از فروش نیز امسال نسبت به سال‌های گذشته بهتر شده است وقطعاتی که نیاز به تعویض دارند وتوسط نمایندگی‌های ایران خودرو تعویض می‌شوند کیفیت بالایی دارند.

او  با بیان اینکه ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر در ۶۵۲ نمایندگی ایران خودرو در کشور مشغول بکارهستند گفت:افرادی که در نمایندگی مشغول می‌شوند دوره‌های مختلفی را می‌گذرانند وپس از قبولی در آزمون در نمایندگی فعالیت می‌کنند وخودروی که برای تعمیر به نمایندگی ایران خودرومراجعه می‌کند خدمات در بسیار مطلوبی ارائه می‌شود.

معاون خدمات پس از فروش شرکت ایساکو  با اشاره به بهره برداری از اولین نمایندگی ایران خودرو در ملکان افزود:این نمایندگی در زمینی با زیر بنای ۳۵۰۰ متر مربع وبا اشتغالزایی ۴۰ نفر بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال از طرف بخش خصوصی هزینه شده است.

نظر شما