شناسهٔ خبر: 56412269 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

گالتیه: یک مهاجم دیگر داشتیم، امباپه آزادتر بود

کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، تایید کرد که اگر یک مهاجم جدید به خدمت بگیرند، کیلیان امباپه با آزادی بیشتری بازی خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، امباپه بعد از گلزنی در دیدار این هفته فرانسه مقابل اتریش، اعلام کرد که در بازی های ملی به دلیل بازی کنار الیویه ژیرو احساس آزادی بیشتری می کند زیرا او باعث به هم خوردن تمرکز مدافعان حریف می شود. 
این در حالی است که او در ترکیب پاری سن ژرمن در خط حمله سه نفره در کنار نیمار و لیونل مسی بازی می کند و وظایف متفاوتی برعهده دارد.
گالتیه با نظر امباپه مخالف نیست اما اعلام کرد که ناکامی پی اس جی در به خدمت گرفتن یک مهاجم جدید در تابستان، باعث شده تا تیمش با سبک متفاوتی بازی کند.

او به خبرنگاران گفت:"تحلیل او درست است. او در ترکیب تیم ما در آرایش مشابهی با تیم ملی فرانسه نیست. این مکالمه‌ای است که من با او در تمرینات پیش فصل داشتم و همین مکالمه را با رئیس باشگاه و همین‌طور لوئیز کامپوس هم داشتم.
همه ما هم‌نظر بودیم که به یک بازیکن چهارم با ویژگی های متفاوتی نیاز داریم اما این بازیکن چهارم هیچ‌وقت نیامد. واقعا حیف شد که این‌طور شد. کیلیان چنین بازیکن مرجعی را در تیم ملی فرانسه در کنار خودش دارد. با او شیوه بازی متفاوتی داریم، با بازیکنانی متفاوت، رابطه تاکتیکی بین نیمار، لیونل مسی و امباپه با آنچه در تیم ملی فرانسه می‌بینیم، متفاوت است."
 

نظر شما